Wat een prachtig veulen van vanillia! Ik wil ook altijd al een palomino maar er is bijna geen mogelijkheid dat uit m'n merrie te krijgen alleen maar met hele kleine kansen

hannekebosch schreef:wow wat gaan jullie hard,
even om terug te komen op de leeftijden,
ik ben 26 en ruim 6 jaar getrouwd een zoontje van bijna 6 en een dochter van bijna 4.
zonie is vandaag 280 dagen en doet het erg goed. heb even wat foto's gemaakt van vandaag een een foto van het uier..( die komen later)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
danita is vandaag 278 dagen en is erg beroerd,
ze eet haar brok smorgens niet meer op ze krijgt smorgens een schep merrie brok en eet maar een kwart op.
daarna gaat ze de paddock in met zonie,
en ze loopt een half uur heen en weer en eet wat en dan gaat ze een kwartier rusten en dan gaat ze weer een half uur eten en lopen en dan weer een kwartier liggen....
meer merries hier last van?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Welke afstamming heeft je paard zonie? Die heeft verdacht veel van de mijne weg, toevallig ook een ferro/Ulft/osmium? Knap paard!
Ik ben duidelijk dus ook nog een van de jongere sprieten hier ik ben 19 en word 29 april 20 en ushi 28 april 14

Aankomende zondag zit ushi veilig om te kunnen bevallen! Ik zal morgen wel even nieuwe foto's maken!