Leuke foto's Lindalieneke. Wordt een leuk span later!
peach2001
Geplaatst: 13-08-11 14:44
Emira is vandaag 312 dagen drachtig. nog 8 dagen tot 320
horsii
Geplaatst: 13-08-11 15:04
leuke fotos lindalieneke
Shamalarabs, dat gaat opschieten een laat veulen.
Peeps der ogen zijn weer helemaal genezen deze maand 3 dierenarts bezoekjes voor de paarden gehad en gister konden we met de pup naar de dierenarts. Ik deed de deur open(kwam van boven) en de pup zat erachter maarja dat zie ik niet door een dichte deur. Pootje schoof onder de deur en een van zn kussentjes van zn voorpoot hing dus aan zn pootje te zwabberen. Nu 3 hechtingen , en een lampenkap op zn kop. Hij mag ook alleen maar buiten lopen om te plassen en te poepen. Hij voelt zich heel zielig. Onze andere hond wil zn pootje de hele tijd likken dus nu slaapt de pup savonds bij mij boven. Deze maand is echt rot zeg
Nou Vanochtend vroeg op voor 2 x 5 minuten.. Gup wilde naar mama en sprong een hindernis, helaas erin en kreupel Helaas heeft zij dus bijna niks kunnen laten zien.. Gi deed t erg goed, werd super goedgekeurd bij de d.a. (na een trailer rit was de hartslag nog steeds normaal, en dat na de 1e keer) Die vond het een goed gelukte combi.. 10 september veiling, kijken of dat iets word, anders gaan ze gewoon mee huiswaarts
pardy
Geplaatst: 13-08-11 23:49
Hier eindelijk de moed verzameld en Geis op internet gezet. pff was best moeilijk hoor, nu maar hopen op een goed baasje. http://link.marktplaats.nl/474141937
Al_Zawraa
Geplaatst: 14-08-11 14:25
Zo Fahkour en Rahnanah staan weer samen met Hala en Aziza, en het lijkt erg goed te gaan. Hala en Fahkour zijn nu 1 maand uit elkaar geweest. Fahkour heeft wel een paar keer geprobeert of hij bij Hala mocht drinken, maar zodra hij aan haar snuffelt wordt hij dringend (dmv een boos opgetild achterbeen, boos achteruit lopen of een hele boze blik) verzocht NU weg te gaan Daarna ging hij ook braaf water drinken. Ik heb het 1,5 uur aangekeken en daarna ben ik maar weggegaan, nu maar hopen dat ze zich ook de rest van de dag zo braaf blijven gedragen.
Asombro gaat hier erg goed. Wordt wel een mans aapje denk ik. Komt zo overal naar je toe, zit de hond al uit te dagen. Springt met 3 weken bovenop moeder en oma en heeft de staarten ook al ondekt. Trouwens geen diarrhee gehad. Ben benieuwd of dat dat nog komt, dacht dat het vaak met 10 dagen was.
Adana is verhuisd naar een nieuwe weide die vol staat met lekker gras
Echter zag ik gisteren dat ze een plekje in haar nek had achter haar kaak dit was rond en vol schilfers vandaag was de huid weg en alles wond? is dit ringworm?? of schimmel?
Maseike
Geplaatst: 14-08-11 18:17
Ik had vandaag een hele boze mama merrie die niet in was tot een speeltje Nieuwe eigenaar was ook even wezen kijken en was erg gezellig.
We dachten beetje lol maken met Mon maar die had hele andere plannen Girlie dacht wegwezen hier
Sorry meiden dat ik zo weinig reageer . Ben druk op zoek naar een folderwijkje/bijbaantje om Mendy te kunnen betalen. Aangezien er de laatste tijd nogal veel spullen kapot gaan/aan vervanging toe zijn...
Met Akira is alles prima. De kleine loopt mee naar andere weides en word binnenkort afgespeend (ja vroeg, maar nodig ivm omstandigheden... )
Nog even het keuring verhaal van Kayenne en Shanti
Gisteren heeeeeeel vroeg opgestaan, half 4 Paardjes wakker gemaakt, gewassen en om 6 uur kwam Cynthia helpen met laden en die ging gezellig mee! 1,5 uur later daar aangekomen, op stal gezet.. Ze waren zo braaf
Kayenne heeft een 2e premie gehaald, ze vonden haar bewegingen wat kort en ze heeft een wat diepe halsaanzet. Maar ik ben helemaal blij met mijn kleine meid, want wat was ze braaf zeg!!
Shanti heeft ook een 2e premie gehaald, wat ik ietwat raar vond na de goede 1e premie van vorig jaar. Al het commentaar was hetzelfde, alleen de bewegingen waren nu ruim voldoende. Dus ik snap het niet helemaal. Maargoed, ook daar ben ik helemaal tevreden over Ik heb de longen uit mijn lijf gerend en Shanti deed het zo ontzettend goed!