Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

?
Hier werd stro heel duur.. moest minimaal 3 pakken per week er doorheen gaan en vlas 1 pak in de week/2 weken dus voor ons veel zuiniger.. Maar je moet het wel steeds opstrooien lekkere dikke laag maken. 

Maar ik vind het erg leuk om allemaal te lezen van iedereen, als ik daar alleen nu zo geen tijd voor had, had ik het helaas niet kunnen doen. Snap dat het voor velen onmogelijk is, toen ik werkte bij de dierenspeciaalzaak en dan 's avonds alles doen kon ik amper reageren
Toen zat ik ook wel in HK topics, maar dat kon ik gewoon niet bij houden. 

(en de panter op de achtergrond
)

wil hebben dan stuur ik ze naar jou??Tjinta schreef:Ik zag lila... en vind dat zo'n leuke kleur... Vloekt echt bij Vos...maar toch gekocht.
Haha. Dat worden straks leuke veulenfoto's.
Maar het waren die halstertjes van Harry's Horse (geloof ik) met I < 3 Mom op de zijkant, die waren het zachtst (ze heeft al zo'n dun velletje
) de blauwe ging dus niet (I'm a boy) en roze vloekt nog erger dan paars
mocht er wel een hengstje (of twee) komen, dan was roze natuurlijk not-done 
Dus ja, nu maar babyblauw.. en eerlijk is eerlijk, als ze wel creme of champagne meekrijgen, dan staat dat ook best mooi. Tenminste ik vind babyblauw wel mooi staan bij mn palo's en bij de hengst stond het onverwacht ook erg goed, kwam ik achter toen ik een keer z'n eigen halster niet kon vinden en de babyblauwe van Bailey maar heb gebruikt.
wij hadden echt mazzel daarmee)

En wat heb jij veel dieren zeg! 
Marit staat ook alweer een tijdje stil..geen vooruitgang nog.
We doen haar met zin ook niet met de andere jaarlingen buiten nu, want ze leert die hele groep uitbreken.

Uier is wel voller, loopt wel weg door haar ge-heen-en-weer, maar wist niet dat ze nog slapper op de kont kon.