Kyra begint spannender en spannender te worden. Ze is pas 311 dagen maar ze begint met haar uiers te vullen en haar billen zijn al redelijke drilpudding. Ook haar muts is al redelijk lang en er zitten al bijna geen rimpels meer in. Maar toch nog niet gezwollen of open staand oid. Veulie denkt overigens dat het binnen in mama's buik een boksarena is. Mijn merrie is gewoon echt zo lief, je kan haar aan haar uiers trekken en tegen haar buik duwen er recht onder gaan liggen om naar de ballon buik boven je te kijken. En ze laat het allemaal toe met haar oortjes naar voren. Ze is volgens mij echt helemaal trots!! Volgens mij wordt ze een uitstekende moeder.
Woensdag foto's gemaakt van mijn merrie, uier begind hier beetje te ontwikkelen. Vorige keer begon ze daar ongeveer 1,5 a 2 mnd van te voren mee hoop toch dat het dit jaar niet zo lang gaat duren. Hier de foto's En haar mooie hoofdje
Nada
Geplaatst: 02-04-10 23:08
Muzefee schreef:
Nada, wat een heerlijk poppetje zeg! Zo pony-achtig met vlekjes.
Ja, zo lijkt hij wel pony achtig . Maar hij is groot !!
Hij heeft hele lange benen en super grote sprong gewrichten. Hij wordt wel een stuk groter dan mams hoor!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 02-04-10 23:12
Gaapje, gefeliciteerd!!!
Nada, wat is ie leuk getekend zeg. En hij heeft duivelsoortjes.
uhhh naam hihi. ik ga eerst warm worden , foto's komen zo
Nada
Geplaatst: 02-04-10 23:22
Neonlight schreef:
Gaapje, gefeliciteerd!!!
Nada, wat is ie leuk getekend zeg. En hij heeft duivelsoortjes.
Ja klopt, volgens mij is het ook een klein duiveltje . Dat wordt me er één hoor. Nu al eigenwijs!
Hij zat ook al hooi te eten .
Ik ben echt weg van zijn kontje. Daar zit echt een prachtige vlek op!! . En een witte staart met een zwart puntje er aan . En dat lieve smoeltje (wat echt nog veel kleiner is dan ik me voor kon stellen) met van die lieve baardharen er aan