Punettes uiers zaten net weer bomvol. Geen hars, helaas. Banden zijn nog wel helemaal slap. We zullen zien hoe lang het nog duurt! Ik zal vanmiddag anders wel even foto's maken als ik het niet vergeet.
tinkerbell weinig verandering, melktest opnieuw 12 siuans uier wel weer verandering, staat strakker nu en aan beide tepels hing een klein verhard drupje (mini) weet niet in hoeverre er vannacht vals alarm was, melktest doen mn moeder en vriend straks en krijg dan verslag van de nacht zij hebben deze week namelijk de late ploeg, dus ik heb geen nacht-permanentie
Noon laat toch nog iets langer op zich wachten....die eigenwijze merries toch ook...
Rebell09
Geplaatst: 20-04-09 08:37
pvw en Sandra, gefeliciteerd met de veulens!
Gem
Geplaatst: 20-04-09 08:38
en ik vanmorgen vroeg snel Noon aanzetten.... niks! Wel een staluitmester en Noon natuurlijk . Sandra en bvw, van harte proficiat met jullie hengstveulentjes!
pvw en sandra, beiden gefeliciteerd met jullie veulen...
KootMiraDrum
Geplaatst: 20-04-09 08:49
bvw schreef:
Vanochtend is Wisora bevallen van een gezond hengst veulen! Hij heet Everton E en is donker met 4 witte benen en een streep op het hoofd, echt een plaatje! Foto's volgen nog
@haflingertje: wat fijn dat ie weer genezen is!!! @belgengek: gecondoleerd met het verlies van je opa @daan_ordeal: voor jou hetzelfde, ook gecondoleerd… @sandra: gefeliciteerd! Klinkt mooi! @bvw: ook gefeliciteerd! Ook een hengstje!
dat was het weer! ben benieuwd of er nog meer komen vandaag!
Eponastable
Geplaatst: 20-04-09 09:37
@ bvw: Proficiat met je veulen en wat een leuke naam!! @ Belgengek: Innige deelneming met je verlies van je opa!
Alle andere nieuwe veulentjes dikke proficiat!!!!!
Ik ga wat actiever zijn wantt.....
WIJ HEBBEN EINDELIJK ONZE MIJLPAAL!!
300 daagjes drachtig en enorm actief veulen!!!!
Sandravm
Geplaatst: 20-04-09 09:41
Deze nacht is Qilana haar veulentje geboren. Het is een hengstje geworden. Een naam weten we nog niet. Daar moet ik nog eventjes over denken. Het moet voor het BWP met een J beginnen, dus we zullen eventjes moeten zoeken.
Hier is hij dan.
De melkbar had hij ook redelijk vlug gevonden.
Wij zijn erg trots op ons ventje. Volgens mij wordt hij zwartbruin, zoals zijn mams. Voor de rest lijkt hij sprekend op zijn vader Warkant van't Gestelhof.
Ik zal vanmiddag een foto maken van Alonna's uier.. Ze loopt volgens mij eerder als vorig jaar en aardig gelijk met het jaar ervoor dus komt die behoorlijk op tijd..(Oftewel, bijna 2 weeks te vroeg) toch eerst maar is foto's vergelijken..