Klinkt goed, Marlijn! Hoe komen jullie aan die namen?
Euhm.. Iemand op bokt, ben vergeten wie, heeft haar kind ooit Boaz genoemt. Ik vind het persoonlijk een beetje een vreemde naam voor een kind. Maar heb hem toen wel onthouden voor een veulen! Maar helaas werkte mijn moeder niet mee. "Boaz. Bo-az. Dat is net zo'n rare naam als Faye en Niamh. -De veulens van Spirit van 4 en 2 jaar geleden- Nee! Nu ga ik voor een keer op mijn strepen staan!"
Fynn heb ik van www.behindthename.com of www.namenerds.com ik weet niet meer welke. En dan nog een beetje veranderd. Want eigenlijk is het Finn. Ik heb iets met de Y, dus dat heb ik veranderd. (Eigenlijk wilde ik Fyn doen, omdat dat lekker vreemd is. Maar dan lijkt het wel erg veel op Fijn, dus dat hebben we maar niet gedaan. )
Mooie screenshots gezien.
Gem
Geplaatst: 21-03-09 17:57
Marlijn, dank voor de uitleg. Ik dacht Boaz iets uit Harry Potter was, maar (*zoekt ff na*) dat heette een Bezoar .
Denk dat we D in de gaten moeten houden.... heb het gevoel dat Marije nog waakzamer is dan normaal .
een bevaling gemist zie ik..........maar begreep dat D een beetje verdacht bezig was vandaag??? (Ligt op dit moment weer te dromen met zijn achterbenen gestrekt.......zucht)