Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Keeva schreef:Ik had me al aangemeld, maar kan me dubbel aanmelden.. mijn merrie is vanochtend voor de tweede keer gescand, en is - zoals al vermoed werd - drachtig van een tweeling. We wachten nog tot maandag en scannen dan nogmaals, zijn het er dan nog 2 dan worden ze eraf gehaald ...
snowdon schreef:Ben je zo ver weg verhuisd dat Arthur 300 km van je af staat, c_f? Wel jammer dat het niet gepakt heeft....
Santa hebben we dus sinds zondag weer terug, maar ze zit onder de korstjes.... Paradiso is niet zo lief geweest geloof ik...
Keeva schreef:Terorita, de vruchtjes zitten tegen elkaar aan en zijn dus met geen mogelijkheid te scheiden. Nu is er alleen nog de hoop dat ze a.s. maandag los van elkaar zijn of er eentje vanzelf verdwenen is. Anders worden ze inderdaad beide weggehaald...
Thirsa_ schreef:Ik ben toch wel heel blij dat mijn merrie in 1 keer drachtig was, die spanning steeds is niks voor mij
Raya schreef:18 dagen kunnne eindeloos duren... gelukkig is het voor ons woensdag al
cindybijl schreef:wat duurt wachten op de 18-dagen scan toch lang............![]()