Om het eens over wat anders te hebben (al die 1-liners over Eliene ) Vanta moest vandaag hengstig komen en ze is het (nog) niet. Zaterdag komen ze schouwen en morgen bel ik alvast voor een afspraak voor te scannen. (kan hem nog afzeggen als ze toch hengstig komt)
Nou Silverado was weer een flink sekreet vandaag, ze probeerde naar me trappen toen ik het zadel op haar rug legte. Met het singelen keek ze heel erg boos en vond ze me niet aardig, ook al deed ik het vrij rustig vond ik. Tijdens de les hing ze weer de draak uit, ppfffff af en toe is ze doodvermoeiend!!
Spannend Lola! Zou mooi zijn als het toch nog gelukt is.
Leuk he Barb, die rondvliegende hormoontjes van een drachtige merrie?
Mijn Fleurtje zit vandaag op 16 weken en dat is 1/3 van de dracht Deze tijd van het jaar gaat het altijd nog zo lekker snel, vanaf december/januari lijkt de tijd amper vooruit te kruipen...
Ik vind het ook vreemd, maar laat ik maar positief blijven en denken dat haar computer misschien kapot is of zo.
En Barb, heel leuk, die hormoontjes. Herken het heel erg. Vorig jaar wilde mijn merrie niks meer van me weten. Ben toen ook maar vroegtijdig gestopt met rijden en haar in december op zwangerschapsverlof gezet, was een mooie onderbreking voor haar leeftijd. (3,5 jaar toen.)
Lola, spannend!! Hoop dat je de DA niet af hoeft te bellen!
Barb, hormonen hebben soms rare effecten he De mijne werd vorige dracht juist veel aanhankelijker (zeker naar het einde toe), dan liep ze heel de tijd achter je aan te bedelen om knuffeltjes terwijl ze anders nogal op zichzelf is
Nicole, veel succes!
En geen nieuws goed nieuws zullen we maar denken met Eliene he
Devils is vandaag 100 dagen drachtig!! Nu lijkt het idd voorbij te vliegen, ook omdat ik nog meer met het veulen bezig ben dan met haar.. Mijn geduld zal nog wel op de proef gesteld worden
Laatst bijgewerkt door jessje op 02-09-05 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Gefeliciteerd! Leuk is dat, als ze zo beweeglijk zijn. Ik stond er vorig jaar ook van te kijken hoe het bewoog, en hoe herkenbaar het al als paard was.
Nogmaals gefeliciteerd hoor Nicole ga nu lekker met jou en de rest meekijken hier leuke foto's van lita tis natuurlijk ook een lekker ding hebben ze hun penen al gekregen??? kwam er op de terugreis naar huis achter dat ik vergeten ben de pepermuntjes achter te laten
Al iets van Eliene gehoord iemand?? heb wel haar telefoonnummer want rij volgende week met haar mee naar de db meeting maar tja om nou zomaar even te bellen kan vanalles aan de hand zijn! Hopelijk idd internet eruit!!!
misschien toch een idee om even te bellen, als er wat is dan vind ze het vast niet erg, we zijn allemaal nieuwsgierig hoe het gaat met haar en haar paardje......en niet alleen als het goed gaat maar ook als er wat is......