Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

AM_Horses schreef:Met insemineren gaat het echt in de baarmoeder. Dit hoort er niet uit te lopen. Na een dag een klein beetje uitvloei, zou ik niet erg vinden. Enige wat ik dan kan bedenken is van de Oxcitocine. Maar dat had ze niet gehad na insemineren?

Spannend met Libby en je eigen hengst. Ga je natuurlijk dekken? Altijd zo met die feestdagen... hopelijk werkt het mee... Fijn zo'n hengstenhouder! Ik duim voor je

) is ze eindelijk na 2 jaar weer netjes drachtig
Op naar een vol broertje of zusje van Jahwhar en hopelijk blijft het dit keer netjes zitten, en mag het veulen meer geluk hebben als het er eenmaal is..

kan het echt gaan beginnen. Had je hengstje nu al een keer gedekt of wordt dit de eerste keer? Fijn dat de hengstenhouder zo meedenkt. 
De ene is overleden en de andere staat in het buitenland. 
Zilver is gisterochtend geinsemineerd en gisteravond en vanochtend oxitocine gespoten. Nu begin ik aan alles te twijfelen 

Wellicht met ontspanning kan je het beter zien. Zei de dierenarts niet of ze drachtig of hengstig aan voelde? Nahja kan begrijpen als ze zo protesteerd dat je het minder goed voeld