Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:_Liv een paard word op een andere locatie vaak hengstig zodat ze "in de kudde geaccepteerd worden". Zoals dat vroeger ging. Ik zou haar gewoon scannen en als ze mag dekken erheen brengen
Yvk Dankje! Vind hem ook erg gaaf!
Paardje spannend. Stiekem duim ik toch op een verdwaald vruchtjebedankt voor je uitleg
Cynthia snel je keuze maar makenJa zo leuk weer deze spanning! Dankje
Mooney balen dat ie ineens niet beschikbaar was. Welke heb je nu uitgezocht
Melissa welkom! Benieuwd naar je combis!
EllyC klinkt goed!
Zilver en kind weg gebracht. Vind het heel spannend. Hopelijk vind ze hem lief
[ [url=m/dFekC3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij vond kriebelen wel heel fijn
[ [url=m/7FdaGD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit net bericht. Zilver vond hem totaal niet lief. Duim dat ze bijdraait en mooi hengstig is straks
suffie schreef:Fijn dat je positief nieuws hebt gekregen Janine!
Cynthia, keuze stress, haha. Genoeg mooie mannen, ben heel benieuwd welke het uiteindelijk gaat worden. Ik wacht nog even tot ik 2 gezonde veulens heb gevangen of ik weer ga dekken.
Kabayo, klopt het dat Silvester in het gangpad erachter staat?
Cynthia82 schreef:Kabayo, ik denk dat je die vraag stelt, omdat je wil weten of mijn merries zich makkelijker lieten dekken met veulen ernaast? Maar mijn merries zijn nooit naar de hengst gegaan als ze een veulen aan de voet hadden
Idris is de eerste die gelijk het jaar na het vorige veulen kwam en hij is van KI natuurlijk.
Mocht je je vraag anders bedoelen, roep je maar
En ik ga voor je duimen!
Net de hh van Diamonds Gold gesproken. Het klinkt allemaal goed, ook zeker geen oud zaad (wordt 's ochtends gevangen, rond 17 uur kan ik het halen. Waarschijnlijk kan mijn veearts die avond wel en zo niet, kan ik het zelf ook een nachtje in de koelkast bewaren).
Zaterdag ga ik bij Cassanova kijken en dan nog een week of drie mijn hoofd breken.
Al weet ik wel dat áls ik voor DG kies, de kans erin zit dat ik op het laatste moment nog moet switchen. Stel dat de da komt scannen en hij geeft aan dat Fi dezelfde dag nog geinsemineerd moet worden, is het waarschijnlijk te kortdag om DG te bestellen (moet een dag van te voren), dus dan wordt het alsnog Cas.
Dus ik heb nog geen keus gemaakt en als ik wel voor DG kies, kan het alsnog Cas worden. We weten het pas als het er in zit