Al_Zawraa schreef:Hier laat ik meestal voor of ten tijde van het insemineren het ei afspuiten (als het ei groot genoeg is). Ik laat dan niet meer scannen of het ei eraf is, omdat de kans dat dit niet gebeurt na het afspuiten nihil is.
Daarnaast zijn er nog een paar redenen om het zo te doen, bij mij moet het sperma meestal van zover komen dat het een dag duurt. Dus als ik de dag na het insemineren weer scan en het ei is niet weg zou ik pas voor de dag erna weer sperma kunnen krijgen, en de kans is groot dat het ei alsnog weg is voordat het sperma hier is. Daarnaast zijn de kosten voor het scannen+visite hier zo'n 88 Euro per keer, dus dat wordt me dan ook een beetje te gek eigenlijk.
Als je het ei niet af laat spuiten, zou ik wel scannen om zeker te weten dat het ei echt weg is.
Helaas hier ook zulke kosten.
Vorige hengstigheid heeft hij geinsemineerd en het ei eraf gespoten maar toen bleek ze niet drachtig na 18 dagen scannen .
Hij heeft haar nu niks gegeven maar denk dat ik zowiezo even laat scannen dinsdag. Ook al kost het weer wat, als het voor 9e is kunnen we gelijk weer bestellen en is het er einde vd middag weer.
Gaat me zowiezo al veel geld kosten. Gelukkig deel ik alles met me zus.