Hallo allemaal! Even een woordje meer uitleg over Opium!
De bloedwaarde was heeeeeel gunstig! Ze had tot 2 weken geleden een waarde van meer dan 1000. Vandaag staat ze op 13. De normale waarde ligt onder de 4. Nog een klein beetje te gaan dus! Maar is dit niet wonderbaarlijk?
Zowel in de kliniek als mijn huisdierenarts verstaan het niet. En voelen zich wel wat schuldig omdat ze tot 2 maal toe mij voor de keuze gezet hebben haar te laten inslapen omdat er toch geen kans was.
Maar natuurlijk, de overlevingskans was 0,5%, dus hoe onwaarschijnlijk is dit nu wel niet???!!!!!
Opium is bij die halve percent!
Verdere verloop:
Morgen met behulp van mijn vader mijn Amieke aan de hand leiden zodat Opium kan draven. Dan kijken of ze ergens mankt en zo ja, waar en hoe erg.
Dit een tweetal weken in de gaten houden. Momenteel wat last aan geopereerde been. Heeft natuurlijk wel bijna 4 weken in de gips gezeten.
AB verder zetten gedurende twee weken. Daarna opnieuw bloedstaal nemen om te kijken of ze stabiel blijft.
Opium krijgt de AB van de dierenarts, het zilverwater en nog een flesje waar de naam me van ontsnapt. Het ruikt wat naar chloor. Dit hebben we gekregen van een dokter (voor mensen) die na zijn studie voor huisarts is gaan studeren in India en China om zich te verdiepen in de alternatieve geneeskunde. Mijn moeder en ik gaan er al jaren. Ik heb hem mijn verhaal gedaan en hij wou helpen! Ikke blij!
Ik ga vannacht heeeeeel goed slapen!