Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ze dragend is, voel ik me net weer zo'n penny meisje.. En over wat ik hoop dat eruit komt: Een silver dapple overo met blauwe ogen en het liefst een merrie haha

We zien het wel! Ik had ze graag volgend jaar met een gezond kleintje aan de voet gezien,want ze was een super mama,maar wie weet heeft het wel een reden waarom ze nu niet hengstig wordt.
Hier vannochtend de DA met het leuke nieuws na het scannen dat het ei eraf is.

hihi nee je hebt gelijk...

Nu,das het minste.
Ze is wel heel sterk,want ze toonde niet eens ziek maar begon ineens te rochelen en in 2 dagen tijd kwam ze in ademnood en ging het balletje rollen dat het droes was. Nu is ze besmettelijk,maar alles heeft het hier gehad verleden jaar,waarschijnlijk is haar mama drager gebleven en is ze zo toch besmet geraakt nu. In principe dus niet meer fokken met mama Vera,maar ze is natuurlijk al herdekt voor we dit vermoedden..
Ze was nochtans al de 30 dagen voorbij na laatste dekking?? Ik dacht dat we safe zaten. Mja ze liet zich meteen dekken dus drachtig zal ze niet zijn.. Hier voorlopig dus nog niets drachtig voor volgend jaar bij mijn weten.
) op stal staan precies,maar ze was toch wel erg hengstig hoor,het verbaast me vooral dat ze zo laat nog ineens hengstig toont.Ik dacht dat ik 30 dagen na laatste dekking wel safe zou zitten?? Een normale cyclus duurt toch 21 dagen? Of misschien toont ze pas op het allerlaatst hengstig? Want verleden cyclus liet ze zich ook maar één dag dekken en klaar. Mooi op tijd dacht ik,maar misschien was het eigenlijk al te laat en was de eisprong al voorbij? 

Dat klinkt als een knap kind 
Heel veel sterkte joh, ik kan me voorstellen dat het je allemaal te veel wordt.

Nicole288 schreef:Bij Marieke is het ook al spannend, je denkt dus stiekem dat ze drachtig toont, maar durft het niet te geloven? Heel herkenbaar