Adana had weer diaree dus morgen even tempratuur maar opnemen
wat is de gemiddelde tempratuur van een veulen? zelfde als moeder?
ze eet wel al druk gras en brokken mee (echt mini hapjes)
zou het hiervan komen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Marlis; Veel plezier! Enne, als je nog een tijdje je onderschrift niet aanpast, haalt Dais Peeps vanzelf in.
Trouwens, ik heb van de week gemaild met het baasje van Dais dr veulen uit 2006. Dit paardje staat nu in Vlaardingen met 5 of 6 anderen 24/7 op het land. Ik ga binnenkort met haar mee om Duchess weer eens te zien. Als je wil , kan ik vragen of er een plekje vrij is. Jullie willen Peeps toch graag dag en nacht op het land?
Joto; Ik ben donderdag naar Loft geweest. Ik vond het wel een goede film. Greet wordt ook steeds spannender!
Dais krijgt al een beetje zucht voor haar uier en haar uiers zelf lijken al wat te gaan zakken, maar zijn nog wel leeg uiteraard.
Magic_Ice schreef:Zitake, fijn dat je zadel nu goed is!
Spannend met Hala!
Peeps ziet er goed uit zeg!
Onley, ruzie op stal? dat klinkt niet best!
Goed dat die jaarling met de takel makkelijker overeind is gekomen!
Ik kan nergens de ouderwetse veulenhalstertjes vinden die je traploos kan verstellen op neus en achter de oren.
De halsters hier in de winkels hebben allemaal gesp/gaatjessluitingen en zijn op zijn kleinst nog veel te groot.
En als er dan toevallig zo'n schuifsluiting halstertje tussenzit dan is het zo'n slap ding wat je je hond nog niet eens omdoet.
iemand een idee waar ik die halstertjes kan bestellen? liefst ook in een andere kleur dan zwart..
Hier een paar dikke buiken die de storm hebben overleefd.. het waait nog steeds hard hier vandaag.
Gisteren mochten ze zich even uitleven op het zand.
Magic_Ice schreef:Zitake, fijn dat je zadel nu goed is!
Spannend met Hala!
Peeps ziet er goed uit zeg!
Onley, ruzie op stal? dat klinkt niet best!
Goed dat die jaarling met de takel makkelijker overeind is gekomen!
Ik kan nergens de ouderwetse veulenhalstertjes vinden die je traploos kan verstellen op neus en achter de oren.
De halsters hier in de winkels hebben allemaal gesp/gaatjessluitingen en zijn op zijn kleinst nog veel te groot.
En als er dan toevallig zo'n schuifsluiting halstertje tussenzit dan is het zo'n slap ding wat je je hond nog niet eens omdoet.
iemand een idee waar ik die halstertjes kan bestellen? liefst ook in een andere kleur dan zwart..
Hier een paar dikke buiken die de storm hebben overleefd.. het waait nog steeds hard hier vandaag.
Gisteren mochten ze zich even uitleven op het zand.
Cynthia82 schreef:Die eerste linksbovenaan is niet zwart en heeft een schuifje
http://www.neusbontje.com/hippehalsters.html
Rambogirl schreef:Ik heb vrijdag op de hengstenkeuring veulen halstertjes ingeslagen.
Daar hadden ze wel die jij bedoeld. Het is dat ik ze in maat mini heb genomen anders mocht je ze overnemen van me.
Magic_Ice schreef:Cynthia82 schreef:Die eerste linksbovenaan is niet zwart en heeft een schuifje
Oh jee, ja maar dat is met bloemetjes en hartjes.. wat als het hengsten worden haha, en ik vind egaal persoonlijk mooier, haha!
Magic_Ice schreef:Cynthia82 schreef:Die eerste linksbovenaan is niet zwart en heeft een schuifje
Oh jee, ja maar dat is met bloemetjes en hartjes.. wat als het hengsten worden haha, en ik vind egaal persoonlijk mooier, haha!