hoi allemaal ik meld me ook weer even!! ik heb even vraagjes lees dingenover hard uier etc wat moet ik daar precies onder verstaan en hoe kan je hard en zacht uier van elkaar onderscheiden? hier al paar gebroken nachten maar nog geen veulen. zal zo even paar fotos maken Katharina gefeliciteerd
En Justgushi, ja gewoon voelen . Een zachte uier datis zacht, zit nog lekker beweging in . En een harde uier is net een bonk steen , je kan het verschil echt wel goed voelen
Gaapje: bedankt voor je reactie en wat als je merrie een hard uier heeft? en weet jij misschien ook ik heb mijn merrie nu paar dagen getempratuurd en altijd netjes 37,5/37,7 Nu was haar temp 38,2 en 38,5 Is dat ook een teken of gewoon toeval
weet iemand misschien wat het inhoud als je merrie hard uier heeft!! en weet jij misschien ook ik heb mijn merrie nu paar dagen getempratuurd en altijd netjes 37,5/37,7 Nu was haar temp 38,2 en 38,5 Is dat ook een teken of gewoon toeval
moppielover
Geplaatst: 15-04-10 18:23
Uiltje, Marjolein en Katharina gefeliciteerd
Shaddy's uier groeit nog steeds Ook haar banden worden steeds slapper
Vandaag was ze erg moe en ze at haar hooi ook heel rustig ( normaal eet ze heel snel).
Nou ik ook . En ze krijgen me niet weg hier ook haha. Over paar jaar ben ik volleerd haha
inge176
Geplaatst: 15-04-10 18:31
Hahah inderdaad! De eigenaar van mijn bijrijdfries fokt al zijn hele leven met paarden. Hij krijgt van de zomer ook weer veulens en die verteld dan wel eens iets waar je op moet letten ofzo. En dan vraagt ie: Of had je dat soms al weer op het internet gelezen. Hahaha