Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb nu gekozen voor Bovenheigraaf's Camillo. Zat wel te twijfelen, maar ik wil ook weten hoe mijn merrie fokt met verschillende hengsten. Ze heeft nu 4 veulens gehad, en dat waren stuk voor stuk ook echt goede veulens. 3 maal tekende Lamento III voor het vaderschap, eenmaal Verdi. Kon nu wel weer Verdi nemen, maar deze hengst zou ook passen. Dit is een iets luxere hengst dan Verdi en Lamento III, dus ben ook benieuwd wat dat in combinatie met Neon geeft. Hengstenhouder dacht ook dat Camillo wel goed bij haar zou passen, net zo goed als Verdi past. Dus toen was de keuze niet zo moeilijk.
Met recht een naarling. Maar op het moment dat ze in beweging kwam, geweldig! Ze hebben haar ook laten vrijspringen, en de techniek was ook zeer goed. Papieren waren uitstekend, toen was het niet zo moeilijk, die moest ik hebben. Enige minpuntje was dat ze een merrie was, en ik heb eigenlijk niets met merries. Dus al het voornemen gemaakt om er een hengstveulen een keer uit te fokken, die eventueel aanhouden en Neon verkopen. Dat lukt aardig goed, 4 hengstveulens nu, geen merries.

Ze heeft op 13 dagen dracht al uier