Ik werd vanmorgen vroeg ook mn bed uit gebeld met de mededeling dat we een koliek-patient hadden. Kuray had kramp-koliek maar was al aan de beterende hand toen ik 10 minuten later arriveerde. De DA heeft hem gespoten en daarna was ie gelijk weer de oude. Enkele uurtjes later moesten hij en passia even op stal, de DA kwam wéér zo rond 12 uur (had al een afspraak staan voor vandaag, doen ze altijd hier die peerden, er is altijd wel 1 paard dat die dag dan iets heeft waardoor de DA gelijk 2x moet komen). Kuray even beluistert, was ok dus die kon weer naar buiten wat met veel gebrul ging omdat ie langs passia liep (gister liet hij weten dat passia hengstig was, ik zag weinig aan passia zelf maar ik vertrouw op het oordeel van de hengsten dus had de afspraak maar gewoon gemaakt voor vandaag, wel bij het op stal zetten even geschouwd, liet nog weinig zien maar de 2e keer ging ze toch staan en drupte iets). Toen passia gescand, ik dacht nog: is vast veels te vroeg, maar de DA keek me streng aan en zei: niet wachten, morgen insemineren! niet later dan morgen dan ben je te laat...