Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ChristaMoor schreef:Leuke naam, nu nog de foto's.....
suepergirl schreef:owneeej toch..... en we zijn zo nieuwsgierig...

Mooie naam ook 
Ik ben nog heel heftig op zoek naar een lila halstertje
Vind ik zo uberschattig! het is wel een klein homotje als het een hengstje word, maar daar kan hij vast wel mee leven Ik had er vorig jaar 1 gezien, maar nu nergens meer te vinden. Ik ga nog 1 ruitershop binnen, en als ze het daar dan niet hebben ga ik er wel een bestellen
En als ze niet te bestellen zijn, koop ik wel een appel-groene
Ja.. ik ben van de vage kleurtjes, Faye had vorig jaar een baby-roze en ik had hem al 5 maanden voor de uitgerekende datum gekocht
Het is een knapperd hoor! Ik zal zo even in je topic reageren 
Dana01 schreef:Terorita en peetje,
GEFELICITEERD
mogen wij nu?
Jij bent aan de beurt!! Kom maar veulies veulies veulies.. *pakt er een worteltje bij 

Puzzel daar en tegen heeft echt al veeeel meer, en die is later uitgerekend 

Dana01 schreef:haha Navajo is al een jaar drachtig en haar uier is ook nog weinig soeps
Als we toch al zover zijn, gaan we gewoon meteen voor het wereldrecord
Ik vind haar mooi
\
Als ik een gewoon paard zou kopen, zou ik er zoeen als haar willen hebben

Tietjes heeft ze nogsteeds niet echt. Alleen wat leeg hangende theezakjes.
marlijntjuh schreef:@Flettie. Wat een lief halstertje![]()
Ik ben nog heel heftig op zoek naar een lila halstertjeVind ik zo uberschattig! het is wel een klein homotje als het een hengstje word, maar daar kan hij vast wel mee leven.
Alle bij ons geboren veulens hebben die als eerste om gehad.... hij is dus heel speciaal voor me 

hier!

, een jaar drachtig jeetje
)
terra niet geen tiet te zien terorita schreef:staan er hier ook 2 met de riem om
zuchtterra niet geen tiet te zien
Misschien wordt zijn veulen dat ook. En Moor is natuurlijk niet zo groot.