Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. We zitten vandaag op dag 313. Suzie heeft vannacht een rustigere nacht gehad dan die daarvoor gelukkig. 3 dagen geleden hing er iets nattigs aan een speentje en dat heb ik getest. pH was 7.5 toen. Gisteravond nog een testje gedaan en toen een 7.0. Vanmorgen was haar speentje weer nattig. Hangt ook een haartje aan vast geplakt
. We zitten vandaag op dag 313. Suzie heeft vannacht een rustigere nacht gehad dan die daarvoor gelukkig. 3 dagen geleden hing er iets nattigs aan een speentje en dat heb ik getest. pH was 7.5 toen. Gisteravond nog een testje gedaan en toen een 7.0. Vanmorgen was haar speentje weer nattig. Hangt ook een haartje aan vast geplakt   . Ik ben benieuwd hoe snel het uier zich verder gaat ontwikkelen de komende dagen.
 . Ik ben benieuwd hoe snel het uier zich verder gaat ontwikkelen de komende dagen.

Caesar schreef:Nathe; het is belangrijk dat de uier actief blijft. Doordat het veulen nu niet regelmatig drinkt (denk ik) zit er enorm veel spanning op en dat doet zeer.
Even de druk eraf proberen te melken en merrie goed vasthouden. Het veulen zoekt wel?

Hopelijk heeft je andere merrie goed opgelet en volgt deze nu snel.
  Hopelijk heeft je andere merrie goed opgelet en volgt deze nu snel.  Ben ook benieuwd of ze gaat schimmelen of niet?!
  Ben ook benieuwd of ze gaat schimmelen of niet?! 

Volgens de scan op 65 dagen krijgt Halla weer een hengst....
  Volgens de scan op 65 dagen krijgt Halla weer een hengst.... 

Gefeliciteerd!!! wauw 4 knappe merrieveulentjes, hiep hiep hoeraaaaa geniet er lekker van.
 Gefeliciteerd!!! wauw 4 knappe merrieveulentjes, hiep hiep hoeraaaaa geniet er lekker van.                                                         

Mooi getekend!
  Mooi getekend! Ook al een merrieveulen, fijn dat het zo goed ging met een maiden.
 Ook al een merrieveulen, fijn dat het zo goed ging met een maiden. Ook al zo'n mooi merrieveulen, gefeliciteerd.
 Ook al zo'n mooi merrieveulen, gefeliciteerd.   
  Een mooie dochter, lijkt veel op mams, gefeliciteerd!
  Een mooie dochter, lijkt veel op mams, gefeliciteerd!