Werd een beetje een dubbel dagje. De DA heeft eerst de hond op stal in laten slapen, die ineens achteruit was gegaan.
Daarna Lies gescand en daar zat gelukkig nog wel een veulen in. Dus wel opgelucht, maar nog niet helemaal in de feeststemming

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FlokiFjola schreef:Hier sinds een maandje of 2 weer terug op metazoa, hebben hele poos vitalbix geprobeerd omdat dat beter zou zijn maar we zijn toch weer terug op metazoa en t bevalt eigenlijk beter. Daarnaast krijgen ze op het moment cavalor strucomix na het rijden, metazoa wel zo goed als elke dag. In de zomer krijgen ze fiber force erbij, dan zit er geneog in t gras, en in de winter dus de ponystrucomix. Fjola gaat denk aan het eind van de dracht en lactatie op de cavalor probreed, al hoor ik ook goede verhalen over de merriebrok van subli... maarja voorlopig krijgt ze gwn nog ponystrucomix en doet ze t prima op!
En ze krijgen gwn onbeperkt hooi, en zijn allebei niet te dik, dus ik ben super tevreden!
spannend Anniek! ben benieuwd
hinte schreef:AniekR, Ach wat sneu.
Wel fijn dat Lies drachtig is!
baudyh, Ohh, dan mag je mij wel adviseren als je wil![]()
3 shetjes, waar van 1 drachtig.
Ze krijgen hier nu een handje musli voor de fun