Opa belde me al paar dagen terug van je moet ff komen kijken en jawel mega uier Ze was voorgaande jaren ook 2 weken te vroeg Opa had haar s nachts op stal onder de camera en had eigenlijk verwacht dat ze het s nachts al zou doen.
Ik ging vanmorgen voeren en wat dingen doen bij opa zoals iedere dag dus denk loop even naar olga stond op de wei.nog een boterhammetje en knuf gegeven Zie dikke hars hangen en kei harde uier. Maar hars met wat bloed. Dus ik snel naar binnen..opa was er niet dus ik hem gebeld hij zou meteen naar huis komen. Ik loop weer naar de wei kletsend met oma En opeens zie ik wat liggen En jawel ze is even snel bevallen in de tijd dat ik opa belde..
Olga is een erg ervaren mama en eigenlijk gaat altijd alles vanzelf bij haar. Nageboorte floepte er meteen uit Toen kwam opa die pakte olga en ik de kleine en hebben ze naar stal gebracht Daar gekeken een merrieveulen! Gekke is olga fokt alleen maar merries haha In al die jaren en dat zijn er veel geen 1 hengst gehad.. Maar het is dus een klein mooi vos dametje geworden! We zijn heeeeel blij! Morgen droog foto s maken.. De naam vond ik wel toepasselijk haha Ik heb de eer alle namen te bedenken!jipppie