Als mijn merrie niet drachtig is, vreet ik m'n schoen op
Veulen regelmatig gevoeld. Af en toe zie je die hele buik bonken.. en ze is nu aan het uieren. Maar tjonge jonge wat duurt ze lang. Hopelijk wordt ie snel geboren
Gefeliciteerd Cheytjuh met Odin! Goed dat je erbij was!
Caesar die uier ziet er wel klaar uit idd.
Orchidee dat is inderdaad nog heel weinig uier voor 350 dagen, de buik is ook niet heel erg dik. Ik zou daar over twijfelen of er wel wat in zit
Spannend Fotsy! Hoeveel dagen is ze nu?
Luna Wonder doet inderdaad rustig aan Ik vind d'r uier wel mooi met het roze en zwart
Vlinder's uier zit nog steeds vol, loopt niet terug. Maar de spenen mogen nog iets meer naar buiten en de PH is nog steeds 7,5. Gisteren was de uier wel strakker en vond ze het minder leuk dat ik eraan kwam. Ook viel mij op dat ze de afgelopen twee nachten bijna niet gelegen heeft. Maandag is ze 320 dagen, ik denk dat het komende week komt...
Uier van net
Ook staat ze veel in de stal vandaag, ging alleen even naar buiten om te rollen.
Hier nog steeds weinig progressie. Uier gaat langzaam.. Ik word zelf wel onrustig merk ik. Slaap ook helemaal niet lekker meer. Hoe houdt iedereen dat toch vol?
Hier gebeurt vooralsnog weinig. Pony is bol, banden zijn flink slapper, uier verandert iets van vorm maar er zit nog niet echt wat in. Dag 316 vandaag dus ze heeft ook nog wel even te gaan.