Hier zijn de stallen half open, dus ik droog alvast het veulentje een klein beetje af (niet teveel, merrie moet meeste werk doen)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
R12312 schreef:Fotsy schreef:EN aanwezig, zal je gemoed tot rust komen.
Jouw gemoedsrust wel, maar je merrie zal niet blij zijn als je aanwezig bentCamera ophangen, dicht in de buurt meekijken en alleen bij hoogstnoodzakelijk ingrijpen en werkelijk live aanwezig zijn. Ik probeer altijd zo min mogelijk in de buurt te zijn. Het geeft zelfs voor een vertrouwenspersoon welke de eigenaar is best heel veel stress dat er een mens aanwezig is.
linda2008 schreef:Crines, dat is balen ja!! Hier word vriend-lief mijn enthousiasme ook wel eens zat. En vooral als ik al maanden van te voren begin met stuiteren en namen verzinnengewoon lak aan hebben en lekker voorpret hebben hoor
linda2008 schreef:Maar nu is het dan officieel 2016 en zijn we gevoelsmatig dichterbij de komende veulentjes, of ligt dat aan mij?
Luna2006 schreef:Ja het in de buurt hebben is zeker meer als handig. Wij hebben helaas wel de touwen moeten gebruiken om maar te proberen het veulen eruit te krijgen. Zelfs toen hij dood was rond het hoofd eentje gedaan zodat we het er met 3 uit konden halen maar zelfs dat lukte niet. Hoop dat niemand dat hier moet meemaken!
Citaat:* Bokt.nl
Let op!
Op dit moment worden er op Bokt topics geopend die een link naar een Trojan bevatten - schadelijke software dus.
Deze posts worden ook geplaatst met bestaande accounts. Klik dus aub in de tussentijd niet op links, en meld elk nieuw bericht dat vreemd is via Tip een Mod, het rode uitroeptekentje rechts onderaan elk bericht.
Heb je wel op een verdachte link geklikt, dan is het advies om je wachtwoord te wijzigen en Malwarebytes te laten draaien.
We zijn hard op zoek wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen uitschakelen. Excuus voor de overlast.
Discussie en updates kunnen in het topic op FZ. (Waar ik nu helaas niet naartoe kan linken omdat het advies is om niet op links te klikken.)
Noisy schreef:L_isanne, ik zie een heel bescheiden buikje. Ze lijkt achter aan de onderkant van de buik wat vol. Een paard in sportconditie heeft die bowling niet. Heb je de kleine al wel gevoeld?
Joan is ook maiden maar die heeft maar weinig ruimte en is dus al behoorlijk aan het uitdijen.
linda2008 schreef:Cynthia, ik probeer vriendlief ook nog zo ver te krijgen maar het interesseerd hem gewoon niets... Morgen gaat hij mee naar stal, maar dat is omdat ze hooi komen brengen en ik vreselijk last van mijn rug heb... Ach... Het is een begin![]()
haha
Dat heb je goed verwoord met die data!! Haha dat ligt dus niet aan mij.
Vandaag zit Star dan ook nog eens op 240 dagen. Dus nog 100 tot de uitgerekende datum en nog 60 tot ze veilig zou moeten kunnen bevallen, nu word het echt aftellen![]()
Noisy schreef:Ja Cynthia, ik ben er al druk pagina's aan het verslinden. Net een stuk gelezen over geaborteerde vruchten. Dat was niet zo leuk. Gedraaide navelstrengen, tweelingen en misvormingen, brrrrrMaar wel interessant.