Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Murosch schreef:Even ego. Wainonia is sinds ze op stal staat hartstikke onrustig. Constant achterbenen afwisselend optillen en onder de buik slaan, staart zwiepen, hooi eten, schuren, rondje lopen en hetzelfde weer opnieuw. Ik was net even bij haar en haar buik ging heel erg tekeer. Zou het veulen nu aan het draaien zijn of wat kan dit zijn?
sultan15 schreef:Murosch schreef:Even ego. Wainonia is sinds ze op stal staat hartstikke onrustig. Constant achterbenen afwisselend optillen en onder de buik slaan, staart zwiepen, hooi eten, schuren, rondje lopen en hetzelfde weer opnieuw. Ik was net even bij haar en haar buik ging heel erg tekeer. Zou het veulen nu aan het draaien zijn of wat kan dit zijn?
Murosch schreef:Even ego. Wainonia is sinds ze op stal staat hartstikke onrustig. Constant achterbenen afwisselend optillen en onder de buik slaan, staart zwiepen, hooi eten, schuren, rondje lopen en hetzelfde weer opnieuw. Ik was net even bij haar en haar buik ging heel erg tekeer. Zou het veulen nu aan het draaien zijn of wat kan dit zijn?
Sandravm schreef:Een vraagje van een stille meelezer.
Ik zit met een mini merrie die morgen op 320 dagen zit met bijna geen uier. Ze is maar 1 cyclus gedekt geweest, dus mijn telling is correct.
Het is haar tweede veulen. Het eerste was in 2013 en toen had ze al een uiertje meer dan 6 weken op voorhand. Ze heeft toen 334 dagen gedragen. Net voor de geboorte had ze wel een grote uier, maar die was wel niet vol.
Klinkt dit iemand bekend in de oren? Hier zijn al meerdere veulens geboren, maar heb nog nooit geen merrie gehad die zover was met zo weinig uier.
dank je voor het lezen