En super toevallig zeg dat die merrie precies op de uitgerekende datum bevalt! Alles goed gegaan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
prachtige veulens alweer! en zoveel zwarte! Tweelingzusje is ook prachtig geworden hé!! Benieuwd hoe ze uitgroeien!
bij mij staat het constant open op mijn computer en zit constant tijdens de les (verplicht laptop mee te nemen) alles bij te lezen en te genieten van de veulens
Cynthia82 schreef:Ik ook niet, pretty!
Wie kijkt hier nou twee keer per dag naar de uiers van haar mini's en wie vier keer per week?![]()
.
wat blijft ze toch een klein fijn poppetje!!
En net bij haar vlot het ook niet zo met die uierfotos.
Zeker antistoffen laten controleren!
ik heb idd geen mogelijkheid tot WiFi in de stal. 3/4G is ook veel te zwak signaal om iets mee te doen. Omdat ik ze niet aan huis heb was ik al van plan op stal te gaan slapen, maar had helemaal gedacht aan slapen in de kantine met een camera. Ik wilde gewoon voor de stal gaan liggen :p
Ze is al bijna een maand oud
Rechtstaan lukt nog niet helemaal. Hij heeft nog een klein zetje nodig. Terug gaan liggen is dan weer geen probleem. Hopen dat het zo blijft evolueren en dat het niet plots de andere kant uit gaat.

Mexxuna schreef:Aangezien ik toch geen wedstrijden meer rij voorlopig, laat ik Mexx haar manen groeien, ze heeft zulke mooie manen, misschien komt de Andalusiër dan een beetje bij haar naar boven.![]()
Vandaag lukte het om ze in een hengstenvlecht te krijgen, en het staat haar best sjiek vind ik!
Heb lekker gereden vandaag, in het zonnetje!
[ Afbeelding ]
En nog een buikfoto van vandaag, op 201 dagen dracht!![]()
[ Afbeelding ]
Volgende week clinic van Marlies v. Baalen, daarna verhuizen, en dan gaan we afbouwen en rustig aan verder hobbelen zolang het kan.