Horsi gefeliciteerd ik ben weer eens ziek door mijn reuma heb ik zo een slechte weerstand dat ik om de haverklap ziek word Ik zal morgen eens foto's maken van Adana als het niet regent en ik de Camera mee kan nemen
Cemlys
Geplaatst: 09-08-11 18:02
YSR1971 schreef:
Deano wordt groot! Wat is hij leuk! Gefeliciteerd Horsii!
groot is een groot woord, maar hij is wel een stuk de lucht in geschoten . heel tevreden over hem
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 09-08-11 19:27
Gefeliciteerd Horsii!!!
Heidie, als je vlieglessen neemt, moet je zorgen dat je eerst de landing goed door hebt.
Onley, dat is vervelend. Ik moet het nog afkloppen, bij mij gaat het wonderbaarlijk goed op het moment terwijl het weer met die omslagen in het weer gewoon dramatisch is. Hoewel ik wel met blijvende koorts rondloop van de ontstekingen, volgens mij is dat al 5 jaar geleden geweest dat ik koorts-vrij was.
jennyk
Geplaatst: 09-08-11 19:36
heidie: ai ik heb het ook gevonden
Maseike
Geplaatst: 09-08-11 20:29
Joyceee
Maaike ................ lolbroek. Ik heb de landing beetje verkeerd ingeschat geloof ik
Maar beter ik dan mijn paard in de lappemand. Toch valt het best mee hoor een paard van 1.72 je bent en ligt zo in het zand
Das idd ai Jenny maar komt goed, heup heb allemaal volop geknalt en ander bovenbeen heeft ook dus ik ben wel hip.
Hier was het gisteren een soort van gay parade in de stal
Ik had Gentle een heeeel fout roze halster aangedaan, met een paars neusbontje met veertjes Tot overmaat van ramp, had meneertje ook een roze dekentje aan Die kleine stinkert laat het allemaal toe, en toen hij nog met een heeel laag stemmetje hinnikte was het helemaal compleet
Hij zal wel op zijn pikkie getrapt zijn.. foto's volgen nog!