In mijn hoofd ben ik nog maar gewoon net van school af,alleen wil dat verdomde getal nooit mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en heb alleen een Welshmerrie en ach, de rest vind ik ook wel een klein beetje van mij. 
Gelukkig staat er wel weer een draad extra en ze loopt er dan met de oude pony die los over het erf loopt, maar fijn is anders. Zeker toen in de sloot 2 eenden om een vrouwtje aan het vechten waren.
Toen wilde ze graag weer bij de anderen het land in. 

Maar hier niks behalve een halstertje. Eerder kon ik wel graag vanalles kopen, maar wacht het allemaal wel af.
wel 1 van de jongste uit het topic geloof ik
Zijn bij haar gewoon simpele appels, maar gewoon zo overduidelijk zichtbaar.
ik kom binnenkort weer veulen en Nick knuffelen
haha een pony met panterprint
Heb je ook een foto van t hele paard? 
Begrijp de twijfels trouwens helemaal, ik heb t zelf ook vaak, denk je; "Ja, dit is m!" en dan een paar dagen later komt er toevallig nog een leuke(re) naam voorbij
Maar wel vervelend hoor zulke mensen. Je hebt vast vastgelegd hoe lang het veulen bij de merrie blijft? (De eigenaresse van Hera klinkt wel alsof ze anders gewoon rond de 3 maanden jou en t veulen zou gaan uitzwaaien )
ik zou ook wel graag vlas willen, hebben we ooit ook gehad, maar mijn ouders waren niet zo tevreden over het verbruik bij de pensionklanten en dus de kosten die daar mee gemoeid waren. Dus helaas weer terug naar stro.