Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nieky1993 schreef:Karentjeuh GefeliciteerdHopelijk snapt hij het drinken aan de uier zometeen vlot en kun je wat slapen vannacht.
Mirjamalvaro Jij ook gefeliciteerdDat ging vlot ineens haha. Heerlijk beeld zo van in je stallen met de 3 veulentjes onder de camera. Het rode oogwit heb ik hier ook al gehad bij een veulen. Dat ging vanzelf weer weg.
Kiko Kun je nergens toevallig online bestellen? Ik bestel bv best vaker voer van pharmahorse maar er zullen nog wel site's zijn die online verkopen.
AM_horse ach dat is balen als er eerst niks aan de hand was en na het uitglijden wel. Snap ik idd dat het spannend is maar gelukkig lijkt het dus wel te krimpen. Hopelijk is het snel dicht. Daar zit inderdaad weer vooruit gang in bij Nigrante. Nu mag ze ook echt bevallenIk herken het slechte eten helaas van Abby hier. Ik voer haar ook extra luzerne bij. Hopelijk als het veulen eruit is, gaat ze beter eten.
Carmen1987 Gefeliciteerd![]()
Jaydee_wp Wat een bandiet al![]()
Goldenarrow Dat wordt spannend bij jouZal wel niet meer lang gaan duren.
Charmfaith Hopelijk toont faith ook snel vooruitgang dat je nog wat kan slapen totdat Bailey wilt bevallen.
Seven Wat wordt Odi donker zeg![]()
Kvikur Wat een prachtige foto's zeg![]()
Hier is het weer waken. Abby haar ph is 6.2 en ze is al de hele dag rusteloos en niet in haar normale doen. Normaal doet ze regelmatig dutjes doorheen de dag maar ze heeft nu niet meer gelegen vanaf half 5 vanmorgen. Bovendien eet ze weer slecht vandaag en staat ze vaak ongemakkelijk/staart hoog/ staart zwiepen. Benieuwd hoelang ze het nog rekt.
[ [url=m/x6nNId.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tina haar uier vult rustig aan nog wat meer en de ph zit nog steeds op 6.8. De melk plakt wel een heel stuk meer als gisteren dus ik verwacht dat zij voor het weekend ook nog wel bevallen is.
[ [url=m/SchF1V.jpg]Afbeelding[/url] ]
het lijstje wordt ineens aardig kort![]()
Lijst veilige merries. Stuur mij een pb als je op de lijst wil
Pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen
Imani_Abby - Toffee - 362 dagen
Lonniejj - Rosa - 357 dagen
Ilsje87 - Labiesch - 347 dagen
Charmfaith - Bailey - 339 dagen
Nieky1993 - Abby - 336 dagen
Nieky1993 - Tina - 333 dagen
Moner - Gateau - 330 dagen
Goldenarrow - Estonia - 329 dagen
cp112 - Gypsy Rose - 327 dagen
Charmfaith - Faith - 323 dagen
AM_horse - Nigrante - 320 dagen
Kimwilliam - Chanorka - 320 dagen
AM_Horses schreef:Goldenarrow. Wat een plaatjeis dit haar eerste veulen? Sommige merries zijn zo bezorgd. Niet heel handig, maar goed bedoeld. Hopelijk kan ze dit snel een beetje loslaten zodat de kleine zonder hulp kan drinken.