Janine gefeliciteerd!

Zou er vandaag iets gaan gebeuren?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superpony schreef:Olga, heel voorzichtig goed nieuws. Hebben ze ook nog iets over het veulen gezegd?
Knolselder, wat zijn ze leuk!! Ik mis mn shetje echt. Dacht eerst dat ik na 21 jaar vooral hem mis, wat ook zo is, maar mis ook een shet. Al zijn die van jou dan mini's denk ik, ik scheer alles wat klein is over 1 kam, sorry.
Kabayo, Ik had ook een shetlander en moest toen iets verzinnen. Maar we hebben quarters
Janine, Gefeliciteerd! Ze wordt vast snel handiger met die lange benen.
Sanet schreef:Krijgt de merrie nog iets specifiek te eten of hoe is haar mest?
Luna2006 schreef:Weer 2 dames die het spannend maken!!
Al voorzichtig goed nieuws olga!
Zaterdag komt onze 3de dame naar huis. Dan is ze 300 dagen.
Minis zijn zalig! We zijn met 1 shet begonnen en ondertussen een mooie kudde van 13 minipaardjes en onze shet. Bij de minis hebben we zowel de amha als de nmprs
Symke schreef:Hij heet Ollie, perfect getekend. Koppie lijkt wat groot en nekje kort maar ben KWPN veulens gewend dus misschien zie ik dat helemaal verkeerd![]()
In principe zou de shetlander merrie in voorjaar of zomer weg, was gezelschap afgelopen winter bij mijn merrie die alleen was.
Is super leuke en lieve shetlander, zo.lief zie je ze niet vaak. Misschien leuker voor iemand met kinderen dan hier gezelschap.
Dus ik weet het nog niet.....
mooney schreef:Sanet schreef:Krijgt de merrie nog iets specifiek te eten of hoe is haar mest?
Merrie krijgt hooi, beetje gras wanneer ze even op de wei kunnen en 600 gram vitalbix breed and grow (op basis van gewicht is 1,1 kg aangeraden maar ze werd veel te vet met harde manenkam). Melkgift is ook goed.
Veulen knabbelt mee op het hooi, kan ook bij het water als ze dat zou willen.
Veulen ziet er verder ook goed uit, hier 11 dagen oud.
[ [url=m/K7ermZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h5RtGW.png]Afbeelding[/url] ]
Tips voor microlax en tips via pb neem ik mee, bedankt!
Olga wat fijn dat het goed gaat
For_Que schreef:Misschien een domme vraag maar is harsen gelig en doorzichtig en dan kegelen meer wit melkkleurig samen met het uier wat meer op een kegel gaat lijken?
Of is harsen hetzelfde als kegelen?
Ik vind die ph strips nog een soort van lastig aflezenhet lijkt steeds of meerdere opties zouden kunnen op de kleurenkaart
Cynthia82 schreef:Zo, daar ben ik
Olga, nee!!! Niet weer bij jou![]()
Gelukkig lees ik voorzichtig positief nieuws. Ik blijf voor je duimen!
YvK, mooi standje mierentiet hoor
Ajesca, hoe is het nu met je merrie?
Zo, die Minthe kan prachtig draven zeg! Knap meisje
Gefeliciteerd Symke! Leuk getekend!
Gefeliciteerd met het behalen van je examen Caresse!![]()
Dat ziet er spannend uit Cio!![]()
Gefeliciteerd Janine!!![]()
![]()
Een merrie! En een prachtig blesje! (hoopt dat de merries nog steeds niet op zijn)
Knolselder, wat zijn ze toch schattig
For_Que, dat ziet er net zo spannend uit als bij Fi!
Alleen ben ik van Fi gewend dat het eerst nog melk wordt. Dus vanavond even afwachten of ze nog steeds harst of dat ze al melk heeft. Is het alleen nog hars, kan het bij Fi nog wel een dagje duren.
Ik kan die PH strips ook niet lezen hoor. En dan denk je het te zien en worden ze nog donkerder. Ik heb het opgegeven. Het enige waar ik nog naar kijk, is of de test lichter wordt en dat zie je wel duidelijk.
Caresse, Fi wil geen baby op haar eigen verjaardag
Jennyk, cremello merrie mag zeker, maar een perlino merrie, daarvan zou ik echt in de wolken zijn!(uberhaupt van een merrie
maar Fi geeft me wel hoop, aangezien het er op lijkt dat ze nog een stuk eerder gaat dan normaal)
Mooney, wat heb je toch een knap kind!