Aardige uiers al bij jullie kabayo en cynthia!
Am superfijn dat het veulen goed ligt! Hele geruststelling.
Corina wat heeft Ruben een mooi dekentje zeg!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Piarens schreef:Proficiat mizzmontana, wat een
Schatje !
Ruben is ook echt om op te eten!
Degene die hun veulentje pas mei juni verwachten . Hebben jullie ook allemaal een veulendekentje klaarliggen? Of is dat niet nodig in die periode?
Ik heb hoogst waarschijnlijk een birth alarm kunnen bemachtigen . Blijkbaar hadden vrienden dat gewoon liggen , kom ik er Wrs nog goedkoop vanaf ook! Meevaller![]()
De dagen tot aan de laatste 100 gingen zo snel voorbij , maar nu lijkt het niet meer vooruit te gaan . Komt door al Die schattig veulentjes hier denk ik. Nog 90 dagen te gaan
Fleuribelle schreef:Mijn merrie had vanochtend opeens een heel dik pussend oog. De DA er gelijk bij gehaald. Heeft ze een beschadiging op het oog wat goed te zien was na kleuring van het oog. Nu ze drachtig is wilde de DA geen ontstekingsremmer spuiten. Nu heeft ze oogdruppels en een oogzalf gekregen welke ik 4 x daags moet geven. Ook mag ze met fel zonlicht niet naar buiten. Maandag komt de DA weer voor een controle. Ze is 27 maart uitgerekend. Ik baal wel dat ze nu meer op stal moet blijven.
MizzMontana schreef:Jeetje wat balen Fleuribelle... hopelijk knapt ze snel op zodat ze meer buiten kan staan. Heeft de da iets gezegd hoe lang het herstel duurt?