Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kks schreef:Jongens misschien kunnen jullie mij even helpen. Mn merrie staat in een super grote inloop stal met 8 anderen. Ze laat alleen nu zien dat ze niet meer daar wil zijn. Ze blijft heen en weer lopen en als ze me ziet dan jaagt ze alles weg en loopt nog net niet de deur plat. Wat denken jullie zal ik dr gewoon op stal zetten ?
kks schreef:Jongens misschien kunnen jullie mij even helpen. Mn merrie staat in een super grote inloop stal met 8 anderen. Ze laat alleen nu zien dat ze niet meer daar wil zijn. Ze blijft heen en weer lopen en als ze me ziet dan jaagt ze alles weg en loopt nog net niet de deur plat. Wat denken jullie zal ik dr gewoon op stal zetten ?
ivy_power89 schreef:Dat zelfde geldt ook voor hondenvoer. Daar zijn de verhalen ook niet te zuinig over bepaalde merken.
En ik vraag mij dan altijd af, fabrikanten doen zichzelf toch te kort door rotzooi te gebruiken wat nadelige effecten heeft op een dierenlijf?