blij met mijn oudere nokia. 1000 keer al gestuiterd en doet het nog perfect. geen poespas en geen gekkigheid erop. gewoon een telefoon die kan bellen, smsen en een fotootje maken.
O, ook goed.. Feit is dat ik niks gedaan heb.. Heb ondertussen Kassa ingeschakeld.
geshahquille
Geplaatst: 25-03-13 21:50
Okee vijf pagina,s verder ehh VDS gefeliciteerd Inowa fijn dat het de goede kant op gaat en nu ben ik de rest weer kwijt. Dus van harte die ik vergeten ben . Nou moiet ik eerlijk zeggen dat ik voorheen altijd alleen op het arabieren forum zat maar daar was het per jaar heel verschilent hoe het met de veulens ging het ene jaar leek echt een pech jaar en het anderen las je bijna niks dat het niet goed ging. Het is gewoon niet even zo maar wat er kan zo veel mis gaan ik ben ook altijd blij als het veulen een maand oud is natuurlijk kan er dan ook genoeg fout gaan maar dan zijn ze toch niet meer zo kwetsbaar als in het begin.
Ze verzinnen van alles om eronder uit te komen, dat was nog een reden om m niet te verzekeren.. Anders hadden ze wel verzonnen dat hij waterschade had..
Tjinta
Geplaatst: 25-03-13 22:03
Cynth en Pretty ik doe mee.... tenminste ik kijk Tenna even heeeeeel lief aan en vraag of ze mee wil doen.
Hier geen samsung maar een LG.
Vulina das echt balen joh, zoveel geld betalen voor iets wat je niet gedaan hebt. En waarschijnlijk heb je nu ook nog steeds geen werkende telefoon ofwel? Pffft Succes bij Kassa.
Mimmetje ooohhh dat is leuk. lekker schoppen in mama's buik.
Cynthia aplausje voor je mooie samenvatting!!! Inowa hopelijk gaat het nu in een stijgende lijn! Wat een heerlijke baby foto's allemaal. Polleman ook succes met het been van je merrie.. En...... kwijt de rest....pff jullie gaan hard dames!! Mijn boefje is helemaal de man, nieuwsgierig kereltje wordt het!!! Echt zo leuk om alles van zo dichtbij te volgen!!
Blijft spannend maar goed dat hij vooruit gaat. Ieder uur wordt hij weer sterker. Hier nog weinig ontwikkelingen. Ze is de 6e uitgerekend, volgende week ben ik vrij. Verwacht nu nog niks. Geen uier en ik denk dat ze wachten tot het weer beter wordt.
zal zo eens gaan kijken,eigenaresse is weer in de auto naar de kliniek om Rintje te verzorgen en melk te geven. dus wacht nu ff de update af en ga dan naar bed
Rintje ging eerst achteruit maar gaat nu weer de goede kant op!! Ik heb een iPhone 4! M'n broer had een Samsung volgens mij s2, na 2 maanden kapot, opgestuurd, werd 'waterschade' vastgesteld. Nou t kan veel geweest zijn maar waterschade? Hij loopt nu weer met mijn oude goude Nokia xD
Ik ben te moe om op iedereen te reageren.. Ga snel slapen!! Nog 9 dagen en dan kan ik weer paarden zien, voelen, ruiken en t belangrijkst knuffelen!
rintje lag lekker te slapen,vermoeidende dag voor het kereltje...
laantje98
Geplaatst: 26-03-13 01:19
Lisch, Olijf, Woogy, Roos Doos, Inowa: Gefeliciteerd met de hengstveulens Charisma, Nicole288, VDS: gefeliciteerd met jullie merrie veulens
Cas, Inowa: gelukkig dat het de goede kant uit gaat met jullie veulens.
Muzefee: sterkte met het verlies van je jaarling.
Even een update: Mijn merrie is al 357 dgn drachtig en het ziet er naar uit dat ze nog steeds geen haast heeft om te veulen. Dit weekend wel een merrie veulen geboren van de stal eigenaar. Was ook op die dag uitgeteld.
Blijf dus nog in spanning afwachten wanneer het veulen geboren gaat worden. Ik ben onderhand wel nieuwsgierig.