Hoe gaat het met je nu?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Charisma schreef:Agarcia...denk binnen een week of 3? Ze communiceert niet echt naar mij toe...
Hoe gaat het met je nu?
Wat frisse lucht zal me niet slecht doen.
Verleden jaar was het hier ook bijna zover,ik zag de energie en het leven uit mn merrie verdwijnen,maar we kregen het veulen er dan toch uit op't laatste nippertje. Dan is dat veulen maar bijzaak en ben je superblij dat je je merrie nog hebt..
Ook eenmaal binnen wou ze niet op stal.
MAar haar uier zegt nog te weinig,maar ik denk wel dat ze nu stilletjesaan naar het einde toewerkt.

En dan 's avonds druk met de konijnenopvang dan blijven er 's avonds hooguit een kwartiertje over, maar gelukkig heb ik nu ook een verzorgster uit het dorp hier dus hoop dat die wat regelmatig komt

?

Hier ligt vlas in de stal en op moment van bevallen gooi ik er stro overheen, mijn paarden eten al het stro op.. naah ja haflingers he..

Neonlight schreef:Ja, maar een staleigenaar weet dus niet dat jij haar bijvoert en denkt nu dus dat ze zo blijft op dit weinige voer, en dat dat dus voldoende is.

het jonge grut
ik moest ook even goed lezen hoor