Ik kwam even kijken of er nog meer veulens geboren waren, maar zo te lezen (nog???) niet. Dus ik ga maar slapen, tot morgen waarschijnlijk!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinne schreef:Wow, Odin is idd rond! En nu hobbelt ze nog rond met kleine mensjes op haar rug? Hihi, ziet er altijd zo grappig uit!
Sjoert schreef:Dames, jullie willen niet weten hoe hard ik baal.
ik heb hier vrijdagochtend nog een bericht geplaatst voor ik op kamp ging naar Friesland. Ik typte in dat bericht dat Ostara onrustig was in de wei.
Rond een uur of 2 in de middag vertrek in naar Friesland.. Wordt ik rond een uur of 5 gebeld dat Ostara een merrie veulen heeft.
Ik zal zo de foto's uploaden. Was er zelf dus helaas niet bij. Ik zie haar donderdag pas.
marscha schreef:hoi,
ik heb een vraag aan jullie. weten jullie wat je tegen die vocht bulten kunt doen marscha heeft er veel last van bij buik en benen loopt ook niet helemaal goed. met lopen doet het ook zeer, moeite met draven en galoperen stap gaat nog wel redelijk maar doet wel zeer. word boos als je erbij komt.
weten jullie hoe lang het nog duurt voor ze gaat bevallen hier heb je een foto van haar ze zit nu op 319 dagen ik hoop reactie te krijgen
groetjes,
Sjoert schreef:Ik haat merries![]()