Zo te zien een bruin merrieveulen voor Estonia. Morgen even met daglicht kijken of er zeker geen witte haartjes rondom de ogen zitten. We hebben de stallen aan huis en tussen dat ik de voorbeentjes zag en ik daarna op stal stond, was de baby er al uit
AM_Horses
Geplaatst: 29-05-24 01:20
Gefeliciteerd Goldenarrow. Dat was vrij onverwachts dus. Een merrie
Charmfaith. Hij zo leuk gelukt
Nigrante is kampioen in onrust. Heel vermoeiend. Vanochtend al heel de tijd rondjes lopen. Vanavond ook nog gezien. Ik denk toch nog wel 2 weken. Maar je weet het nooit. Zojuist
Ze was al vrij snel in de benen, heeft gemest en ook de nageboorte was er vlot af. Het drinken daarintegen wil helemaal niet. Ze gaat gewoon helemaal niet op zoek naar de uier. Toen ik een flesje ging halen om de merrie te melken is ze toch op zoek gegaan, toen bleek dat ze gewoon totaal geen hulp wilde. Zodra je ook maar enigszins probeerde te helpen stopte ze direct met zoeken en was ook de zuigreflex weg. Dus alleen even de merrie vastgehouden en het haar zelf even uit laten zoeken. Ze heeft nu (veel en gulzig) uit 1 speen gedronken en had daarna niet veel zin meer om naar de 2e te zoeken. Aangezien ze wel flink wat binnen heeft gekregen laten we het nu even en kijken we straks of ze nu zelfstandig gaat drinken.
Jaydee_WP
Geplaatst: 29-05-24 04:22
Wauw! Twee merries erbij! Gefeliciteerd Nieky en Goldenarrow!