Mizzmontana gefeliciteerd, wat een droombevalling! Ben benieuwd naar de droogfoto's!!!
Kabayo
Geplaatst: 03-03-21 07:57
Mizzmontana haha wat een timing jou merrie! Geweldig. Ben benieuwd naar droog foto's
Amhorses sammie heeft er zin in! Ook al zo'n paard die het wassen niet waardeert haha. Ze kan nog flexibel rollen zeg! Wat heeft wild thing nu een mooie vos kleur!
Jemma word bij jou ook spannend zo te lezen
Hier nu paar keer een stapritje zonder zadel , blokje om. Verder wat recreatief rijden. Voornamelijk voor de kar.
Suffie zoals ik begrijp ben je juffrouw? Leuk Nu veel thuis werken denk ik? Ook wel handig met een veulen. Oeh leuk kalfje!
Xannouk wow wat een dikke buik. Echt een peer hihi
Dddara ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Tamaramt in principe is elk uur te weinig. Ze kunnen ze binnen 10 minuten er uit gooien. Maar je kan nooit een hele nacht wakker blijven.. Ik zou ook afwisselen met je man/moeder/vader/broer of zo. Heeft iedereen een beetje slaap
Leuk topic tinniie!
RivQ leuk he heb je ze gewassen? Wat is Lotus mooi diep zwart en bij quenza heb je gewoon een zonnebril nodig om haar te bekijken
Ook ik vind de rhino eng maar zoals gezegd is het er elk jaar. Nu is het alleen extra uitgelicht omdat het echt heel heftig is in Valencia. Gelukkig komen onze paarden niet van stal , ook ik niet bij andere paarden (en als ik dat wel doe altijd kleren wisselen) en we hebben geen pension klanten. Dat scheeld vast wat.
Beterschap Jacky!
Haha fotsy geweldig. Ze houdt gewoon van je mooie grote stal! Ik heb volgens mij een gelijkwaardig alarm. Ook een halster alarm met ontvanger en pager.
Setteli ik zou vandaag toch even scannen. Is niet heel duur en zo gepiept Auw klinkt pijnlijk!! Beterschap
Zilver heeft er zin in. Let wel , 299 is begin van de dag gemaakt , 301 einde dag net voor binnen zetten (dus terug gelopen) en van vanochtend is nog op stal en vroeg. Ik ga als ik thuis kom weer een foto maken om te zien dat het terug loopt of niet. En dit was gister
Muis is overmorgen veilig maar doet helemaal niets qua uier. Ben wel zeker dat er een veulen in zit
suffie
Geplaatst: 03-03-21 08:17
Helaas weer fulltime op school Kabayo, basisschool. Wel heel fijn om de kids real life te zien Als de paarden een beetje meewerken heb ik tegen die tijd 2 weken meivakantie
Renske_W
Geplaatst: 03-03-21 08:18
Het lijstje van vandaag
Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Zilver dr uier gaat ook al zo lekker, net als Fi (denk niet dat ze tot 340 wacht)
Ahhhhhhhhhh.... Ruben met zijn mooie jasje
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 03-03-21 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Laurentii
Geplaatst: 03-03-21 09:11
Gefeliciteerd MizzMontana, heel leuke bevalling ook. Ideaal zo
Riv_Q
Geplaatst: 03-03-21 09:27
AM, ik neem aan dat het veulen dus goed ligt voor de bevalling? Wat fijn! Geeft toch rust. Ze maakt er al serieus werk van. Gaan Sammie & Wild aankomend seizoen ook weer onder de hengst?
Kabayo, nee ik wil ze nog wassen ergens aankomende weken met lekker weer. Ze staan in de zandpaddock dus blijven lekker schoon . Straks in de wei is dat over helaas. Zilver maakt ook al werk in haar uier! Ben benieuwd hoe vroeg ze deze keer gaat!
Idem voor Fi, Cynthia
Corinadrenth, ahhh ruben wat een moppie met zijn lange stelten.