Wat een leukerd is het toch Hinte!

Hup neon en Pauk we wachten op jullie.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:Carmuh, op naar volgend jaar, dat moet jullie jaar worden!
We wachten niet alleen op mij en Pauk, Hinte ook nog he.Die zit op 336 dagen, Aura volgens mij op 335 en Sarona op 334 dagen. Ik denk dat Sarona ook de laatste van de 3 is.
Cemlys schreef:Jeetje zoveel merries die niet pakken, zonde. Voorjaar is ook nog niet heel super geweest. Hier is de hengst weer thuis dus komende weken in de gaten houden wie hengstig wordt. Dit wordt z'n laatste rondje.
AniekR schreef:Cemlys schreef:Jeetje zoveel merries die niet pakken, zonde. Voorjaar is ook nog niet heel super geweest. Hier is de hengst weer thuis dus komende weken in de gaten houden wie hengstig wordt. Dit wordt z'n laatste rondje.
Gaat Heijn weg?
En Faline haar merrie moet ook nog he. Verder weet ik het zo niet meer.
Ik heb weer een beetje spam:
[ [url=m/kvUNfx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dC1u9Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Darcy-knuffels!![]()
Het is een echte womanizer aan het worden, vanmorgen bij de vrouwelijke dierenarts ook zijn charmes in de strijd gegooid.
Mochten mensen het leuk vinden, goeroe heeft ook een topic gemaakt met foto's van haar "kruloortje" bij ons in de wei:
[KS-ITP] Stiletta RW (Shadylah 'W' x ByStival Kossack) een maand oud
En ik heb op FB ook al wat foto's van Rousseau gedeeld, maar ga nu echt slapen, kijken of ik daar morgen aan toe kom
Neonlight schreef:Carmuh, op naar volgend jaar, dat moet jullie jaar worden!
We wachten niet alleen op mij en Pauk, Hinte ook nog he.Die zit op 336 dagen, Aura volgens mij op 335 en Sarona op 334 dagen. Ik denk dat Sarona ook de laatste van de 3 is.
pretty schreef:Best Vulina of je weet niet meer waar je moet kijken op den duur.![]()
Diva deze uier voor een shet,dan zou ik ze maar heel goed in de gaten beginnen houden.