Oh sorry ik kan het hier echt niet bij houden dames.
Zie super schattige veulens, baby konijntjes en een paar merrie's waarvan de uiers vol en minder vol zijn.
Appie is denk ik toch een appie. Hij heeft werkelijk 1 roze plek op zijn slurfje, dit rond zijn plasgaatje. Had met muis nochtans de afspraak gemaakt zwart of zwartbont.
Ohja, nog vergeten te reageren op Robynn, fijn dat je Khaleesi gewoon kan houden! Kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent en fijn dat je ook weer wat op je pootjes ben verder. Gezellig dat je weer mee komt kletsen!
Cynthia, daar zit echt wel degelijk verschil in. Spannend hoor!
Mooi Fries veulen ook hoor stalmilagro al vind ik de Welshes leuker
Hengst of wat dachten jullie? Ging zo vlug,ik zat in slaapkleren en mijn man is erheen gesneld. Ik kijk dus via cam. Hij is super duper mooi zegt mijn man en baalt als een stekker ik ga er zo heen,zit thuis bij zoontje.
Aaaaaaah ik had ook geduimd voor een merrie Pretty, toch van harte natuurlijk en als die net zo mooi is als de vorige maakt dat misschien alles weer een beetje goed!
pretty
Geplaatst: 13-05-16 22:00
Palo merrie was twee jaar terug Cynthia. Mijn man is geen kleurenkenner dus ik zie het straks zelf wel. Tenminste als hij terugkomt zodat ik wegkan zoontje net in bed gestopt.
Dankje Peetjuh! Ik ga zo kijken ik hoor de auto denk ik.