Ik mag haar bezoeken maar moet dan n apepakkie aan ( speciale jas (zo'n chirurgending), handschoenen, beschermhoezen om mn schoenen etc) maar gezien ze weet dat als ze mij ziet ze iets mag doen ga ik haar dat gewoonweg niet te vaak aandoen. Ga er wel heen maar dan alleen maar om dr te laten weten dat ik dr niet verkocht heb of in de steek gelaten heb.
Ze hangt heel erg aan mij, doet alles voor me dus dit is niet helemaal fair voor dr maar het is wat het is. Gister kwam ze het ene moment knuffels halen en het volgende moment wilde ze me opeten.... Tja, je kan mij niet wijsmaken dat ze niet weten dat er iets gaat gebeuren!
Gelukkig heb ik gister nog wel veulen voelen/zien bewegen dus dat was wel fijn....
plus ik blijf gewoon naar stal gaan want 30 dagen zonder paarden dan word ik gek! Heb al van n stalgenootje te horen gekregen dat ik haar paard (Morgan) mag pakken en rijden dus dat is echt kei lief! Gelukkig hebben we n 65 paarden op stal staan waarvan de helft lespaarden zijn dus denk dat ik genoeg te doen ga hebben