ff offtopic maar wie heeft er allemaal een samsung galaxy S3? hoe bevalt die?
als het goed is krijg ik die eind deze week begin volgende week,ben benieuwd naar foto en filmkwaliteiten...
Cynthia82
Geplaatst: 25-03-13 21:17
Muzefee, graag gedaan! Dat is het enige dat ik kan doen
Mexx, maak je ook van de vergelijkfoto's? Ik vind het zelf echt heel leuk en handig. Je geeft nu ook aan dat je 'het idee hebt dat..' als je foto's maakt, weet je het straks zeker
Tjint, nee Ik heb al met Pretty afgesproken dat die van ons pas komen als de lente écht is begonnen. Doe je mee?
BL, dankje! Dat hoor ik vaker Ik vind het zelf ook, maar ja, iedereen vindt natuurlijk haar eigen paard het mooiste. Daarom is het zo leuk te horen dat andere mensen er ook zo over denken
Inowa, ik heb een S3, en hij bevalt me perfect! Hiervoor had ik de S2, ook een prima ding, maar deze is nóg mooier en beter en fijner!
Zo, bericht twee keer bewerkt Ik vergeet te zeggen dat ik blij ben te zien dat het beter gaat met Rintje!
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 25-03-13 21:20, in het totaal 2 keer bewerkt
Inowa dat zit er super uit. Hopelijk blijft het zo gaan ik duim.
SA wat een schatjes.
Cynthia lekker buikje...
Morgen vroeg komt de dierenarts enten. En naar haar been kijken. Morgen vroeg even bellen om te overleggen. Naar het stappen is haar been nog steeds dik. En ook naar het koelen en koel bandage blijft die dik. Ik hoop dat het door de wonden komt. En verder geen beschadiging is. Temperatuur was vanmorgen 37, 3 Hier ook alle foto's met samsung S3
Laatst bijgewerkt door polleman op 25-03-13 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik hád de Samsung Galaxy S3... Hij is al sinds NOVEMBER ter reparatie. Hij is geroot, en nu mag ik 393,- betalen, omdat de fabrieksgarantie vervallen is doordat hij geroot is... Maar ík heb hem niet geroot.... STOM!
Mijn duimen draaien voor het mannetje Inowa. Ziet er inderdaad al een stuk beter uit!
Super nieuws Dianne
Hier een Iphone 4 Super blij mee, want met mn canon kan ik geen uier foto's bij Arya maken. (verkeerde lens voor foto's van heel dicht bij) T is geen gezicht hoor, als ik om mn knieen onder Arya lig.
Fijn dat de dierenarts morgen even komt controleren polleman.
Elke buik en uier foto die ik hier zie vergelijk ik met Arya Lastig hoor, als je geen uitgerekende datum hebt...
Nou, ik wist het ook niet hoor, maar ondertussen ben ik bijna een deskundige Geroot betekend eigenlijk dat alle software er af is gehaald en dat er nu andere (verkeerde) software op staat. En dat zou ik er af en er weer op gezet moeten hebben... Yeah right, alsof ik dat kan....
Staan ook allemaal foto's op van mijn destijds net geboren baby.... Wég...
zo! nu al geschopt door mn veulen! En dat terwijl hij/zij nog in mama's buik zit! hahahaha! Tijdens het poetsen werd elke keer de borstel weggeschopt. Dat beloofd nog wat! Op en top genieten hoor, zo'n bol buikje.
Rintje was in de buik ook erg druk,dat was elke dag raak met bewegen en schoppen.
DianneM
Geplaatst: 25-03-13 21:47
Heb ook de S3. Ben heel tevreden erover, alleen het glas is wel fragiel. Heb mijn S1 echt honderd keer laten vallen, ook een keer van een behoorlijke hoogte, is nog steeds heel.. De S3 viel een keer uit mijn broek en hij was meteen stuk.. Moet hem nog laten repareren à 190 euro, maar hik er een beetje tegenaan.. Eerst Briesje haar beeb maar eens geboren zijn had uiteraard geen val-verzekering omdat ik nog nooit een telefoon kapot heb gehad. Ging er helemaal niet vanuit dat hij stuk kon met zijn Gorilla II glas
Geroot wil zeggen dat de software én firmware die erop staat "zichtbaar" is, zodat hij overschreven kan worden met andere software.