Joto wat een strikken!!!! Heerlijk beetje stoute veulens op keuringen.
Maseike, Girlie dus eigenlijk soort held op sokken.. als het op de bal aankomt, maar ze blijft een plaatje.
Jammer dat zalven van Peeps lastig blijft, als het maar goed komt. Maar wat is Kyra al groot zeg!
De jouwe is ook al stuk gegroeid hoor Wendy.. pffttt. Die foto van 1 dag oud.. mamma.. toe noooouuuu, ik he dorsttt!!!!
Zitake jouw 3 jarige heeft daar wel letterlijk zijn mond vol zo te zien, wat een snoeperd.. En kleine grijsje voorzichtig achter mammie langs kijkend...
Ga even de topics die zijn aangegeven langs.
Diane65
Geplaatst: 07-08-11 19:57
Bijgaand een fotootje van Gilly-Gail op de dag van de geboorte (ongeveer 8 uurtjes oud) en van afgelopen vrijdag.
Er is bij haar niet veel kleins meer aan. Hoewel, ikzelf dan als ik ernaast sta . Ze kijkt me ongeveer op ooghoogte aan. Stokmaat is nu ruim 1.30m, kont nog iets hoger want behoorlijk overbouwd. Karakter wordt gelukkig steeds liever en omdat mams de baas is in het land heeft de kleine ook gelijk een hoge status. Wel prettig voor het zelfvertrouwen, zeg maar.
En tot slot het knappe hoofdje van mams, terwijl ze hard aan het werk is:
zo ik heb vandaag echt de knoop doorgehakt Adana gaat eind deze maand de opfok in
Magic_Ice
Geplaatst: 07-08-11 23:03
Joto, ik heb maar 1 woord voor Toos: WAUW!!!
Gefeliciteerd met je resultaat! Prachtig dier!
Zitake, mooie foto's
En ook van Kayenne, GillyGail, Peeps en co, Girlie en Hepsi, wat een prachtige veulens toch allemaal!
Sjolvir, met Es gaat het wel goed, ze heeft wel last van stress af en toe maar is over het algemeen vrij rustig. Vrijdag zijn de hechtingen eruit gegaan en het ziet er netjes uit.. Over 4 weken op controle... en tot die tijd boxrust met 1 x daags een uitstapje naar buiten...
Al_Zawraa
Geplaatst: 07-08-11 23:11
Wat een mooie, goed groeiende veulens komen er weer allemaal voorbij. Toos is echt een bewegingsmonstertje zeg!
Hala is weer thuis, Fahkour vond haar eerst eng, maar toen viel ineens het kwartje dat het toch echt zijn moeder was, en begon hij heel hard te gillen Hala reageert gelukkig niet op hem, en hij was snel weer rustig, dus ze staan lekker naast elkaar met een draadje ertussen.
We hebben het hier erg druk gehad de laatste dagen, Hala opgehaald uit België, jaarlinghengstjes verhuisd, gister gaf mijn vader een feest omdat hij dit jaar 50 is geworden, dus natuurlijk ook nog even geholpen met de voorbereidingen en opruimen. En vanochtend bleek dat mijn broertje vannacht tijdens het uitgaan door 3 gasten in elkaar geslagen is (eigenlijk zonder aanleiding), daarna bleek ook zijn fiets nog gestolen, en is hij 12 km naar huis gelopen. Ondertussen weten we wie het gedaan heeft, maar zij ontkennen natuurlijk grotendeels, morgen gaat mijn broertje aangifte tegen ze doen, al zal er wel weinig mee gedaan worden..
DendroFleur
Geplaatst: 08-08-11 07:10
Ik heb gisteren ook nog wat plaatjes van Asombro geschoten. Wel lastig zo'n beestje dat steeds de camera komt bekijken.
Adana toch maar echt de opfok in, wordt ze vast rustiger van uiteindelijk Dendrofleur: Wat een knapperd is het toch!!! Diane: Die is idd goed gegroeid zeg!!
Pff, wat een weer zeg, krijg je spontaan een winterdepressie van, en dat in de zomer! Ben toch wel blij dat mijn enige vakantie week afgelopen week wel mooi weer kende.. Dit is echt niets zeg! Maar we gaan we druk aan de slag!
Jup Adana gaat naar de opfok eind deze maand ze staat nu op die wei en vrijdag worden zo omgeweid naar een andere weide en als die kaal is gegeten is er geen weide meer dus dan moet ze of terug naar huis of naar de opfok. Ik heb verstandig gekozen voor de opfok waar ik ben wezen kijken ik heb er een goed gevoel bij en dat is erg belangrijk. En ik zelf heb het erg druk ook dat ik gewoonweg geen tijd heb voor 2 paarden te doen aangezien ik alles zelf moet doen (doe het zelf stal) en daarbij komt dat ik op de opfok waar ze heen gaat ik Adana altijd uit de groep mag halen voor te poetsen en ect
Wijs besluit Onley, ze groeien zo toch socialer op dan alleen in een box naast mams (of iets dergelijks). En de hele dag bewegen kunnen ze in zo'n opfok ook vaak meer en beter dan op de meeste pensionstallen. Fijn dat mams er al ongeveer overheen is, in de opfok zal Adana vast ook snel vriendinnetjes vinden .
onley
Geplaatst: 08-08-11 10:15
dat gaat helemaal goed komen Diane ik ben al blij dat ik mijn eigen merrie weer terug heb op stal ze was 1 en al stress brok toen Adana er nog was en nu is ze weer de rustige brave merrie merrie die ik heb leren kennen echt niet normaal Het is gewoon moeilijk hoor om los te laten als je ze altijd thuis hebt gehad. Gelukkig weet Adana wie ik ben en komt ook direct als je haar roept Nu nog even kijken dat ik de DA nog bij Adana krijg voordat ze gaat (ze moet zowieso nog herhaald geënt worden dus)
veel op stal staan doen ze hier niet maar ik heb geen tijd om 2 boxen te mesten iedere dag door werk school en 2 kids en daarbij zijn de kosten in de opfok lager dan als ik ze hier stal bij de boer waar ik sta
Onley: Wat fijn dat je Adana wel gewoon eruit mag halen, dat is niet vaak!! En lage kosten, dat is ook wel wat! Kayenne gaat me straks meer kosten dan Shanti Maargoed, zolang ik het kan betalen blijft ze lekker in de opfok, iig de hele winter!
SharonIndezz
Geplaatst: 08-08-11 14:51
en.. hoe vinden jullie Rose eruit zien, met een 4,5 maand oude rotzak aan de voet??
ze ziet er wel goed uit. mijn merrie is echt een bodemloze put waar ik voer in gooi en veulie staat aan het andere eind om op te vangen lijkt wel. zo moeilijk om ze in keuringsconditie te krijgen. zucht...
ze ziet er wel goed uit. mijn merrie is echt een bodemloze put waar ik voer in gooi en veulie staat aan het andere eind om op te vangen lijkt wel. zo moeilijk om ze in keuringsconditie te krijgen. zucht...