Veulentje is echt lekker levendig, Silk is wat langzamer
marjan1986
Geplaatst: 09-04-11 19:51
Wat zit het veulentje nu ineens raar te kauwen of ligt dat aan mij???? strekt hele hoofd/hals naar voren en omhoog en is aan het Kauwen/happen...
Edit: hij doet het nu niet meer! zag er ff vreemd uit...
Laatst bijgewerkt door marjan1986 op 09-04-11 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Nadesh
Geplaatst: 09-04-11 19:52
Elements Arabians - Silk Foaling
haboshof
Geplaatst: 09-04-11 19:55
Héhé, eindelijk. Goed gedaan Silk!! Gelukkig heb ik het veulentje geboren zien worden. Mini Silk. Leuk, fijn ook dat Steph dat zo rustig aanpakt. Mooi om te zien!
Vanmiddag ging er nog iets fout bij een schaap. Cam ging uit nadat ze al bijna een uur bezig was om een lammetje er uit te krijgen, het hing er half uit en was dood. Later zag ik dat de cam weer aan stond en dat er één lammetje bijliep.
ik denk dat deze ook niet lang meer duurt!!! http://www.marestare.com/fcam.php?alias=smfminis Staartje begint ze nu toch wat hoger te dragen, en ze lag net te slapen maar wel steeds ff naar haar buik kijken..
marjan1986
Geplaatst: 09-04-11 20:05
En als we zelf niet overeind kunnen komen, dan worden we wel overeind geholpen haha en wat apart joh, dat linker voorbeen kwa kleur
er stond volgens mij heleaal geen alarm voor silk op de pagina, dus dat kan kloppen dat je dan geen melding hebt gekregen. meen gelezen te hebben dat ze dat zowiezo bij elements eraf gehaald hebben
marjan1986
Geplaatst: 09-04-11 20:18
Cayenne schreef:
Is bij iemand eigenlijk het alarm afgegaan voor Silk? Bij mij namelijk niet
Bij mij ook nix, heel toevallig dat ik de cam echt net op 't goede moment aanzette.
Nadesh
Was een idee geweest Marjan1986, maar snachts zit ie er ook niet op
Ik vrees dat het te maken heeft met die hele toestand rond de bevalling van April, waar ze gigantisch onderuit gehaald werd op een ander forum. Iets anders kan ik ook niet verzinnen!