Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

oma schreef:Fancy laat haar billen aan ons zien, en doet een plasje
oma schreef:oma schreef:Fancy laat haar billen aan ons zien, en doet een plasje
En kruipt weer in haar hoekje
!! 
oma schreef:Vanavond mag het komen hoor, ik zit er klaar voor, chippie, nootje en drinken bij de hand, het feest kan beginnen![]()
vrouwke schreef:oma schreef:Vanavond mag het komen hoor, ik zit er klaar voor, chippie, nootje en drinken bij de hand, het feest kan beginnen![]()
ik ben ook van de party, champagne staat klaar
Michelle77 schreef:hihi ja had de tekst gelezen, alleen is de naam fout (neem aan dat het uit The Green Mile komt... Dan is het Mr Jingles)
haha 
Michelle77 schreef:@balance, geweldige film en geweldig boek! 1 van mn favorieten.
Dames, ik ga jullie even verlaten, ik ga even een douche nemen en een borrel halen in t durp...
@oma, indien Fancy toch nog verdachter gaat worden, wil je me dan miss smsen? Dan cross ik naar huishaha
ga maar gauw, alhoewel, je zult wel al weg zijn
)

Michelle77 schreef:nee hoor, zit nog moed te verzamelen... haha (ben bij osteopaat geweest en daar wordt je nogal moe van)
Maar Fancy mag de kurk er nog even inhouden

En weer eentje overleden zie ik
Gebeurd toch nog best vaak..... 
, ja elk jaar denk ik ook weer van dat het toch te vaak gebeurt dat het mis gaat, dat vind ik wel moeilijk hoor, ondanks dat de meeste geboortes wel goed verlopen, is het altijd zo'n triest gevoel als er een veulentje overlijdt, of/en de merrie. Het is er altijd een teveel. 
vrouwke schreef:

oma schreef:vrouwke schreef:
Ik zie een hond met kwispelstaart

oma schreef:Vinden jullie ook dat Fancy haar staart meer omhoog doet??