It was a red bag but Debi did a great job and the colt and Dixie are both fine. Debi is thrilled with him and says she thinks he is the prettiest colt they have had. She is not sure of the color yet but says she can see some silver in his mane. She will give you all the details as soon as she has time. Congratulations Deb!
hey goeiemorgen heb boven met de pc van sandorra meegekeken ik was het die op de vorige pagina onder sandorra`s inlonaam die berichten heeft neergezet. Met bob vannacht dacht iedereen dat scootin aan het veulenen was en toen we er achter kamen was het veulen er al
goede morgen allemaal/.... Miran bedankt voor je sms maar had bijna geen beltegoed meerdus kon niet antwoorden,,,, heb ze allebei gezien alleen ik dacht ook dat het sootin was maar het was bobby en toen ik keek waren ze het veulen aan het drogen met een handdoek en onder dixie ben ik weer in slaap gevallen haha
2 veulies geboren, gelukkig bij beiden toch goed gegaan...jeetje Bob een maand te vroeg en Dixie een red bag...maar alles ok! Wel sneu voor Dixie datze nog zoveel napijn heeft..