Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
djuno schreef:maroes schreef:Zomaar hoor![]()
Want ik wist niet dat je een drachtige merrie had vandaar.
Heb het geloof ik wel eens genoemd hier...maar daar heb je vast overheen gelezen. We hebben nog een drachtige staan en die is volgende maand uitgerekend...alleen dat is kwpn x kwpn. En dan die van mij volgend jaar januari...maar dat duurt nog ff
krissie1985 schreef:Goede Avond allemaal,
Ik ben er ook weer, en zie dat na vanochtend weer rustig is, mooi zo
cheyenne01 schreef:krissie1985 schreef:Goede Avond allemaal,
Ik ben er ook weer, en zie dat na vanochtend weer rustig is, mooi zo
hey krissie, hoe is het met olly???
krissie1985 schreef:Met olly gaat het eidelijk beter, ze is weer in de benen. Verder zijn ze haar nog aan onderzoeken, waarschijnlijk heeft ze een bacterie in bloed.
krissie1985 schreef:Met olly gaat het eidelijk beter, ze is weer in de benen. Verder zijn ze haar nog aan onderzoeken, waarschijnlijk heeft ze een bacterie in bloed.
Faniek schreef:krissie1985 schreef:Met olly gaat het eidelijk beter, ze is weer in de benen. Verder zijn ze haar nog aan onderzoeken, waarschijnlijk heeft ze een bacterie in bloed.
Aah fijn om dit te horen
Nu kan ik rustig slapen
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
djuno schreef:TheSam schreef:
Hylke... wat een kanjer!!!!
Echt om op te vreten!!!
ik ben ook helemaal "seliefd". En dan te bedenken dat ik van dezelfde paps volgend jaar waarschijnlijk ook een veulen heb...alleen dat gekruist met een Tinker.
Cassidy schreef:Nee hoor, ben nog wakker.
Vanavond hadden wij op stal een bevalling. Merrie van 18 jaar kreeg gezond merrieveulen, vos met bles en verder geen aftekeningen. Helaas geen barncam, maar evengoed een schappelijke tijd om te bevallen, veulen was er rond half negen. Een droppie om te zien. En na de vorige bevalling afgelopen vrijdag op zaterdagnacht (red bag delivery, gelukkig heeft het veulen het gered, en merrie maakt het ook goed) een bevalling uit het boekje.
Cassidy schreef:Zeg dat wel. Iig een rustige nacht voor de staleigenaar en de eigenaren van het paard.
Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Met 24 uur wordt er bloed afgenomen om de antibody titer te bepalen (standaard procedure na een zomer met 10 Rhodococcusgevallen op stal) Ze krijgen bij ons trouwens ook geen veulenprik, eerste inenting komt pas met een half jaar.