Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:lijkt me hoog genoeg wel, zou haar wel liever van de grond voeren, ook voor de kleine dat die van de grond mee eet.
Vandaag weer even met de veearts gebeld over Tara haar witte afscheiding slijm smurrie zooi...Volgens hem niets om me zorgen om te maken zolang ze het verder goed blijft doen. Eten, drinken en temperatuur. Zie haar steeds meer vast voedsel kauwen, vandaag een flinke pluk hooi naar binnen gewerkt. Ze groeit als kool en is pittig zat. Pony heeft ook hele strenge regels met betrekking tot drinken bij haar, als zij het mooi vind geweest loopt ze weg. Soms laat ze haar ook gewoon niet drinken. Besluit Taartje maar weer aan het hooi of mest te beginnen
Zwart geboren wordt volgens mij eerder een bruine kleur zwart. Echte zwarte worden immers grijzer geboren. Schimmel kan niet, tenzij ze met de verkeerde hengst is gedekt/geïnsemineerd...
Woogy schreef:wat moet er dan vervolgens eigenlijk gebeuren als het veulen van een andere vader is dan de dekbon aangeeft? Als de hengst bijvoorbeeld goedkoper of duurder is, moet dan dan worden recht getrokken? omlaag is dan niet zo erg, maar wat nou als je even extra mag gaan betalen?
Ben heel benieuwd wat het DNA gaat zeggen