Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:ik vraag me alleen af of het nu deze nacht niet te koud is?
ligt tegen het vriespunt aan in de stal voelde het niet koud aan en Adana rilde niet van de kou of zo
maar maak me toch wel een beetje zorgen
annastasia schreef:Iemand van jullie Das je goed recht gezien?
Snoevie schreef:het is ook wel de bedoeling dat ze wat ronder worden toch,haha
nu schiet het allemaal best wel op!
marjolein88 schreef:Hier beginnen de merries nu ook goed te groeien. Bij ons lopen ze niet (meer) onder het zadel.
Diane65 schreef:Citaat:ik vraag me alleen af of het nu deze nacht niet te koud is?
ligt tegen het vriespunt aan in de stal voelde het niet koud aan en Adana rilde niet van de kou of zo
maar maak me toch wel een beetje zorgen
Onley, als je wilt weten of je paard of veulen het koud heeft, even de ooraanzet beetpakken. Als die koud is, kun je er vanuit gaan dat ze het ook echt koud hebben. Dan is het misschien een idee om een veulendekentje te kopen, anders niet. Ik kan me niet voorstellen dat ze het erg koud heeft in een dikke laag stro en met de deur/luik dicht.
pardy schreef:marjolein88 schreef:Hier beginnen de merries nu ook goed te groeien. Bij ons lopen ze niet (meer) onder het zadel.
Kan iemand mij vertellen hoe een merrie aangeeft dat rijden voor haar niet fijn meer is?
Volgens de dierenarts kan ik de komende 3,5 mnd nog rijden, maar ze is nog jong en pas sinds augustus ingereden en ik weet niet of ik haar tegen die tijd al goed kan aanvoelen.
Ik heb haar sinds ik haar heb nog niet gereden (2 wk) maar wil dat natuurlijk binnenkort nog wel weer even oppakken voordat het veulen van zich laat horen.