Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat een pech

. Duim nog steeds hard voor je!
. En yeah, Havanna veilig
. Nu is het echt aftellen!
. Jij hebt gewoon geluk met je merries dat ze vroeg en alles mooi op schema doen
. Wat is je geheim? Ik wil het weten
.
. Hoe gaat het nu met je merrie?
.
. Wat een knappe meid is Minthe toch! Fayola bijna veilig zo te lezen!
?
. Dat is wel heel knap van de nu jaarling om dan toch als veulen zo de deken uit te krijgen zonder de sluiting open te doen. Hoe dan? Je zou er bijna een camera voor op de paddock/wei richten om het terug te kunnen zien.
. Wat een knap veulen is Ollie toch! Moeders dacht vast: Nu is baas van huis. Ik sta warm binnen. Dan kan ik mooi bevallen zonder pottekijkers.
! Maria is 7 mei uitgerekend (enige dekdatum die ik heb), maar zit wellicht te denken dat ze toch eens later uitgerekend is en een keer stiekem buiten mijn zicht en het zicht van haar eigenaar is gedekt. Echter heeft ze na mei vorig jaar ook niet meer hengstig gestaan.
. Als het maar gezond en levend is vind ik het al best!
.
. Scannen doen ze hier niet aan, maar we hebben Frodo en die mag nog steeds niks. Die moet eerder uitkijken dat die geen trap van Maria kan verwachten
. Ze is ook nog steeds niet hengstig. Plus haar gedrag is ook ontzettend anders. Ze trekt zich graag terug. Waar het kan zondert ze zich af etc.
. Ze heeft alleen totaal geen haast met dat uier van haar.
.
. Maria zit ook nog net niet diep te zuchten wanneer ik eraan kom om naar de uiers te kijken
. Kan het niet helpen dat ik onwijs nieuwsgierig ben naar wat ze daarbinnen aan het bakken is
.
.
. Om vervolgens een uur later toen ik bij de kudde was in de regen de wei te verkennen
.
. Als het op insprayen gaat is ze altijd zo panisch. Rent ze liever weg dan dat ze het aangaat (ook als ze vast staat), maar vandaag. Na heel duidelijk hebben laten weten dat de stress er mag zijn, maar wegrennen geen optie is en ik totaal niet onder de indruk was, maar gewoon rustig en kalm bleef heeft ze op het einde heel even heel rustig stil gestaan. Zonder stress. Gewoon rustig
.
.
.

het zit je niet mee zeg...

Vind het veulen echt super gaaf getekend! Zoiets wou ik 

En ik weet dat merries hun veulen goed kunnen verstoppen of pas uier hebben na de geboorte. Kortom. Aan merries heb je niks