fotsy de vorige keer ( 2013) drupte ze 4 dagen voor de bevalling, maar met minder dikke uier als dit, dus lastig te beoordelen, ik heb melkstrips, maar ik krijg er niks uit, tenminste niet vlot en madam vind het niet leuk
Eilinora
Geplaatst: 17-06-15 09:55
Tara gefeliciteerd! Wat een knap ventje!
Dat spant erom bij glowy en aagje!
Aagje dus nog niks....ik ben dit weekend bij mijn vriend dus ze zal vast wel wachten tot dit weekend.
Vanmorgen vroeg,uier is wel voller dan gisteravond.
, profiat Tara, wakker ding zo te zien, leuke naam Kasanova! ,!
Kleinvosje, ooo heel gaaf, maar dat zullen idd lastige beslissingen worden, sterkte alvast daarmee! Maar verder nog rustig met de merrie??
Jolandje, pfff ,
Fotsy, gelukkig gaat het al weer beter, maar als krabpaal gebruikt worden en dan weer weggejaagd worden is niet grappig! De grond is nu ook wel hard met de droogte!
Inowa, toch vh weekend weg! Misschien komt het voor die tijd nog.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 17-06-15 10:27
Tara, gefeliciteerd!!!! Wat een stiekemerd zeg, bevallen als je net heel even niet kijkt!
jolandje
Geplaatst: 17-06-15 10:33
vergeet helemaal het prachtige veulen van Tara
gefeliciteerd
stal_HD
Geplaatst: 17-06-15 10:36
Tara van harte gefeliciteerd. Ook al zo'n stiekemerd.
pretty
Geplaatst: 17-06-15 10:59
Tara gefeliciteerd meid!! Prachtig veulen! Ben je wel zeker dat hij vos is? Hij is best licht! Stiekeme merrie!
Knappe Aagje. Hopelijk bevalt ze voor het weekend. Ik zou ze zeker ook niet alleen achterlaten zo.
Jolandje wat een uier,dat moet gewoon pijn doen. Raar dat ze nu niet wilt druppen dan,kon je tenminste testen. Er zit vast te veel spanning op de spenen om goed er iets uit te kunnen krijgen.
Fotsy ja onderschat niet dat dat samenlopen dan ineens veel lastiger is voor een veulen,ze zijn toch meer in beweging dan. Ik ben gisteren de hele dag ongerust geweest omdat ik de pek niet vond en we dachten al dat er vanalles zou misgaan,en dit is echt mijn eerste veulen niet meer. 2 x DA gebeld zelfs. Klysma gestoken,kwam niks uit,maar vanmorgen lekker oranje plak in de stal gevonden. Mooie foto,wat een prachtige kudde heb je nu toch. Ook ik blij dat mijn hengsten maar klein zijn.
Kleinvosje spannend zeg emigreren,voor je het weet is het zover.
Dank je Arianne. Of hoe het kan verkeren hé.
Leuke foto's Setteli,genieten hoor!
Rowan ja ik weet dat we dat konden krijgen maar iedereen verwacht wel iets van het veulen wat op komst was en zilver (en hengst ) zat gewoon heel ver weg in mijn hoofd denk ik.
GB lover duurt lang zeg
Tries en Faf het is nu de moment,de ene na de andere hengst wordt geboren dus ga ervoor.
Leonoor knap veulen hoor!
Scooby wat is hij ontzettend knap aan het worden! Duidelijk een Pjotr kind ook.
pretty
Geplaatst: 17-06-15 11:05
Onze kleine nog naamloze man doet het super! Wat een braaf veulen,alles is goed en je kan er alles mee doen. Ik twijfelde echt of hij zijn pek wel kwijtwas,ik zag niks en ik vond niks en ik zag overal spoken,ondanks hij goed dronk en alert was. Staartje klein beetje naar boven en mijn alarmbellen gingen al af. Ik heb dan een klysmaatje gestoken gisterenavond en ze nog wat laten lopen buiten maar er kwam gewoon niks uit. Vanmorgen stond schoonmoeder al klaar met een glycerine zetpil Maar ik vond dan ineens een oranje plakkerige kwakje tussen het stro. Of hoe bezorgd kun je zijn.
Bij mij weinig verschil ten opzichte van gister. Hoop dat ik m'n ph strips snel heb dan kan ik kijken of ik met de harsdopjes kan testen.
Wat zouden jullie doen. Ik heb vrijdag eigenlijk kaarten voor het concert van Guus meeuwis. Als ik iemand heb die kan op passen gewoon gaan? Ze zit dan op 329 dagen en is maiden. Kan haar via de cam zelf ook in de gaten houden
Tara_13
Geplaatst: 17-06-15 11:26
Check van de dierenarts gehad, alles is oké! Lekker genieten van het spul in de wei!!!
pretty
Geplaatst: 17-06-15 11:29
Hij is inderdaad vos,maar daarom niet minder mooi! Wat een lange benen!
Als je oppas hebt zou ik gewoon gaan Bonny. Mocht je melk kunnen testen zou dat ook wel al een handige indicatie zijn!
Ik wacht zowiezo af tot vrijdag,maar gelukkig zijn er ervaren mensen die haar in de gaten houden.
Tara hij is echt leuk!
Pretty vind toch dat hij een mooi kleurtje heeft.
Fotsy
Geplaatst: 17-06-15 13:00
Bonny als je kan testen is het inderdaad een goede indicatie, die kan dan beslissen of je kan gaan of niet
Pretty oeie heftige dag ook gisteren, allez dan hebben we samen onbewust dagje stress met de Da gehad, pfff het is toch altijd wat, ofwel zijn we gewoon overbezorgd maar liever zo dan.
Ja, Canada is een hele stap. We zijn er nu een jaar of 3 mee bezig, vanaf het moment dat we besloten het te gaan proberen. Boven verwachting ging het laatste stuk van het aanvraag proces een jaar sneller, en gaan we dus al volgend jaar. Of ik een paard meeneem weet ik nog niet...
Savanne maakt wel weer vorderingen maar nog geen veulen. Gisterenavond keerde ze helemaal in zichzelf waar ik bij stond, terwijl ze normaal gesproken altijd om aandacht bedelt. Spenen veranderen nu van vorm,banden weer een beetje losser. Zelf denk ik dat ze ons gaat verrassen en gewoon de laatste paar stapjes in de voorbereiding over gaat slaan. Dus geen ontploffend uier en lekkende melk maar gewoon hup boem dat kind eruit gooien!
Kan best Kleinvosje dat ze een paar stappen overslaat! Emigreren zou niks voor mij zijn hoor brrr...ik ben nogal honkvast. Al moet ik zeggen dat de gedachte om alles achter te laten en ergens lekker ver weg te gaan wonen in uiteraard een mooi huis met veel weide etc...wel eens aantrekkelijk klinkt.
Bonny dat ziet er gezellig uit en je hebt zelfs bezoek zie ik!
Evelyne inderdaad ook een beetje stress gehad hier. Hij was/is ook zo mak dat ik dacht dat er absoluut iets moest aan schelen.
Bonny, mag ik je een tip geven aangaande het slapen in de caravan? Neem een extra slaapzak mee. Ik slaap in 1 en heb er een tweede overheen liggen en dan is het qua temperatuur goed te doen. Ik heb de eerste nacht in 1 geslapen en had het best frips...
l0esje21
Geplaatst: 17-06-15 14:35
Gefeliciteerd met het stiekeme veulentje. Wat fijn dat hij helemaal gezond is en lekker op de wei staat.
De rest houd het weer lekker op zeg! Straks allemaal tegelijk.
Jobamara je had niks gemist hoor. Maar hierbij de droog foto's. Haar roepnaam word Emily, stamboeknaam moet ik nog even over nadenken.
Bonny_CT
Geplaatst: 17-06-15 14:43
Dank je kleinvosje ben gelukkig wat gewend. 1e week van juni nog gekampeerd in een tent op Texel met windkracht 9 Pretty ja m'n hond mag zo ook mee naar stal
Net even op de wei gekeken. Ziet er zo uit. Uier wat voller, kont iets puntiger. Kling weinig verandering volgens mij
Voor iedereen die wil weten hoe het met Larissa haar veulen gaat heb ik een topic gemaakt [KS-ITP] HELP mijn veulen kan niet normaal op de foto! Ik heb een hele tijd niet meer meegepraat, maar wel bijgelezen! Ik ga vanaf nu weer mee praten!
pretty
Geplaatst: 17-06-15 15:10
oh Nicole die van buurman moeten gewoon nog! Dat zijn we niet gewoon.
BonnyCT dat begint er al goed uit te zien. Mijn hond is ook mijn schaduw en gaat zelfs al 13 jaar lang mee naar mijn werk elke dag.
Loesje wauw wat een mooie dame! En dan ben ik nog geeneens appaloosa fan maar zij is mooi!!