Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pretty schreef:Bedankt Fotsy,ik had nog gelezen over bloed aan uier maar aan de uier zag ik niks,maar echt het vocht wat eruit kwam was oranje. Dat deed maar raar. Brrr...ga vanavond voorzichtjes nog eens kijken maar niet aankomen.
Ik denk niet dat een halsteralarm dat niet werkt op GSM bestaat. Een gewone met singel wel. Dat is dan met zo een bakje.
Scooby007 schreef:Ik snap wel hoe jij je voelt Robyn, maat statistisch gezien gaan er maar 5% van bevallingen elk jaar fout, dit heb ik gehoord toen ik met school op een paarden kliniek was, we hadden toe fokkerij periode dus daar ging de presentatie en rondleiding ook over. Was voor mij wel een klein beetje een gerust stelling. Maar ik ga ook wel echt waken, wil niet dat er ook maar iets met mijn lieve schat gebeurd.
fokfanaat schreef:Scooby007 schreef:Ik snap wel hoe jij je voelt Robyn, maat statistisch gezien gaan er maar 5% van bevallingen elk jaar fout, dit heb ik gehoord toen ik met school op een paarden kliniek was, we hadden toe fokkerij periode dus daar ging de presentatie en rondleiding ook over. Was voor mij wel een klein beetje een gerust stelling. Maar ik ga ook wel echt waken, wil niet dat er ook maar iets met mijn lieve schat gebeurd.
5% van alle bevallingen of 5% van alle bevallingen zonder toezicht